Thursday 23 November 2017

Reël 409a Stock Options


Soos - Klik op hierdie skakel om hierdie bladsy by jou gunstelinge Deel - Klik op hierdie skakel om hierdie bladsy Deel via e-pos of sosiale media Print - Klik op hierdie skakel om die bladsy 409A Nonqualified Uitgestelde Vergoeding Planne Wat is IRC Artikel 409A Artikel 409A van toepassing op vergoeding Druk dat werkers verdien in een jaar, maar dit is betaal in 'n toekomstige jaar. Dit staan ​​bekend as nonqualified uitgestelde vergoeding. Dit is anders as uitgestelde vergoeding in die vorm van keuse deferrals om gekwalifiseerde planne (soos 'n 401 (k) plan) of 'n 403 (b) of 457 (b) plan. Hoe dekking kragtens artikel 409A raak 'n werknemers belasting As uitgestelde vergoeding aan die vereistes van Artikel 409A, dan is daar geen effek op die werknemers belasting. Die vergoeding is belas word op dieselfde wyse as wat dit sou belas word indien dit nie gedek is deur Artikel 409A. As die reëling nie voldoen aan die vereistes van artikel 409A, die vergoeding is onderhewig aan sekere addisionele belasting, insluitend 'n 20 bykomende inkomstebelasting. Artikel 409A het geen effek op FIS (Social Security en Medicare) belasting. Hoe Afdeling 409A van toepassing op die 10 en 12 maande betaal verkiesing Op kwessie is hoe die 2004 wet verandering van toepassing op mense wat vergoeding uitgestel van een jaar na 'n toekomstige jaar het. Onder die nuwe wet, wanneer onderwysers en ander werknemers vergoed op 'n 12-maande betaal tydperk in plaas van die 9 of 10 maande eintlike werk toeval, word dit uitstel deel van hul inkomste van een jaar na die volgende. Byvoorbeeld, 'n onderwyser wat betaal word oor 'n tydperk van 12 maande, wat van Augustus van 'n jaar tot Julie van die volgende jaar, eerder as oor die Augustus.-Mei. skooljaar, 'n tydperk van 10 maande, val onder hierdie wet. Bepaal artikel 409A vereis dat 'n werknemer verskaf word 'n verkiesing Nee, bepaal artikel 409A nie vereis dat 'n werknemer verskaf word 'n verkiesing met betrekking tot hoe die werknemer betaal word. Byvoorbeeld, kan 'n skool distrik bepaal dat alle onderwysers hulle betaal versprei oor 12 maande sal hê, sonder om 'n verkiesing aan die onderwysers. In daardie geval, sal die reëls kragtens artikel 409A van toepassing nie en geen bykomende belasting sal gehef word. Wat was die effek van Kennis 2008-62 vir die meeste openbare skool werknemers Vrygestel op 3 Julie 2008, die Tesourie Departement en die IRS uitgereik Tussentydse Leiding Kennisgewing 2008-62. As die kriteria in die Kennis ontmoet, word daar verwag dat regulasies kragtens Artikels 457 (f) en 409A sou nie van toepassing op reëlings van die verkiesing van 12-maande meer as 10-maande betaal. Wat gebeur as die kriteria in Kennisgewing 2008-62 nie nagekom word op 7 Augustus 2007 het die IRS gestig bystand deur Vrae oor Afdeling 409A en uitgestelde vergoeding wat leiding oor hoe om die uitgestelde verkiesing binne die bepalings van Artikel 409A vestig bied. Hulpbronne vir IRC Artikel 409A: Kennisgewing 2008-62. Tussentydse leiding op 10 teen 12 maande betaal periode IR-2007-142, 7 Augustus 2007. Nuwe reël sal geen invloed op Onderwyser Salarisse in Komende Skool Jaar Kennisgewing 2007-86. Vertraag effektiewe datum van Artikel 409A Vereistes Laaste Nagegaan of Opdateer: 08-jul-2016Private firmas voorraad opsies inhou risiko van belasting byt IRS krake neer op private firmas gebruik van afslag voorraad opsies vir werknemers Private maatskappye konfronteer komplikasies as gevolg van die toekenning van opsies teen 'n uitoefeningsprys minder as billike-markwaarde. In die verlede, rekeningkundige standaarde vereis 'n klag by die verdienste vir die bedrag van enige afslag op billike-markwaarde, maar baie private maatskappye ignoreer die reël. Ten tyde van 'n aanvanklike openbare aanbod, sulke maatskappye dikwels gesukkel met die Securities and Exchange Commission oor quotcheap stockquot kwessies, soms neem 'n herhalende, nie-kontant koste op hul finansiële state. Tog kan private maatskappye nie langer ignoreer of die kwessie uit te stel. Onder Artikel 409A van die Internal Revenue Code, daar is 'n nuwe en veeleisende bedreiging vir private maatskappye oorweeg voorraad-opsie pryse - beduidende, negatiewe belastinggevolge om die opsie ontvanger. 'N opsie teen 'n uitoefeningsprys wat ten minste gelyk is aan die aandele billike-markwaarde op die toekenningsdatum sal gewoonlik vrygestel van Artikel 409A wees. Maar die IRS het geïnterpreteer Artikel 409A om opsies uitgereik teen 'n uitoefeningsprys wat minder is as die destydse huidige billike-markwaarde van die voorraad te dek, selfs al is dit net deur 'n klein bedrag. Tensy 'n maatskappy ernstige beperkings op oefening stel, sal 'n afslag voorraad opsie die reël oortree. Benewens waardasie kwessies, is daar ander gevare skuil. Op die oomblik kan slegs gewone aandele word vir vrygestelde voorraad opsies. Selfs as 'n voorraad opsie is vrygestel, kan dit later onderhewig aan Artikel 409A geword as gevolg van veranderinge gemaak na die toekenningsdatum, soos die verskaffing van uitbreidings van die oefening tydperk. Artikel 409A bied strawwe boetes vir die toestaan ​​van afslag voorraad opsies wat berus. Die werknemer sal belas word op die skending - selfs al is die opsie nie uitgeoefen - en rente sal gehef word vanaf die vestigingsdatum. Daarbenewens sal die IRS n 20 straf op te lê met betrekking tot die vergoeding moet word belas. Die maatskappy moet dan weerhou betalings vir hierdie belasting, en moontlik addisionele bedrae as die voorraad toeneem in waarde. Die IRS onlangs uitgereik leiding en voorgestelde regulasies ten opsigte van hoe om die billike-markwaarde van private-maatskappy voorraad te bepaal. Gelukkig het die IRS verskaf private maatskappye 'n paar klein verligting vir opsies toegestaan ​​voor 2005, met slegs vereis dat billike-markwaarde bepaal in 'n goeie geloof. Dit kan egter moeilik wees om 'n goeie geloof demonstreer sonder 'n rekord van die proses en prosedures wat gebruik word om billike-markwaarde te bepaal. Daar is nie so breek egter vir voorraad opsies toegestaan ​​nadat Januarie 1. Privaat maatskappye moet voldoen aan die waardasie standaarde kragtens artikel 409A om te verhoed dat hul voorraad opsies per ongeluk behandel as nonqualified uitgestelde vergoeding. Vir nou, kan private maatskappye enige redelike waardasie metode te gebruik, maar sal verwag word om billike-markwaarde te demonstreer om die IRS op oudit. Private maatskappye kan beduidende waardasie risiko's te verminder deur die gebruik van 'n veilige hawe by die bepaling van die uitoefeningsprys vir opsie toekennings. Die primêre voordeel van die gebruik van 'n veilige hawe is die IRS moet die waardasie respekteer nie, tensy die private maatskappy is uiters onredelik in die vertroue op die waardasiemetode. Twee primêre veilige hawens bestaan. Die voorgestelde regulasies voorsiening te maak vir 'n private maatskappy te vertrou op 'n verslag deur 'n gekwalifiseerde onafhanklike waardeerder gebruik van tradisionele waardasiemetodologieë. Die ander veilige hawe is beskikbaar vir 'n vroeë-stadium private maatskappye (nog nie 10 jaar oud) vir waardasies gedoen deur 'n professionele met 'n belangrike kennis, ondervinding of opleiding wat soortgelyke waardasies, op voorwaarde dat die voorraad is nie onderhewig aan te sit of bel regte en dit is nie redelik om te verwag 'n likiditeit gebeurtenis in die daaropvolgende 12 maande. Stappe om te neem nou Private maatskappye kan stappe neem teen die einde van 2006 tot negatiewe belastinggevolge vermy as gevolg van wat voorheen uitgereik 'n afslagprys voorraad opsie. Die eenvoudigste regstelling is om die uitoefeningsprys om die blok waarde billike-mark te verhoog op die toekenningsdatum. Alternatiewelik kan die afslag by toekenning in kontant betaal word op 'n vasgestelde datum na 2006. Die opsie kan ook so gestruktureer die werknemer elke blok slegs binne 2 maande van die jaar van aanslag waarin dit setel kan uitoefen. Dit maak sin om die aantal kere wat die minimum te beperk gedurende die jaar opsies toegestaan ​​word om die tyd en koste van bykomende waardasies te vermy. Dit kan nie sin maak om nuwe toekennings te maak onmiddellik wanneer 'n individu sluit aan by die maatskappy. Bestuurders moet seker wees dat die maatskappy het al behoorlike regsaksies geneem om opsies te gee. 'N waardasie op 'n gegewe datum sal waardeloos wees as die toekenning eintlik later het sy einde bereik wanneer die voorraad waarde is hoër. John Hession en Andrew Liazos is vennote in die Boston kantoor van die regsfirma McDermott Will amp Emery. What is Artikel 409A op 10 April 2007 het die Internal Revenue Service (IRS) uitgereik finale regulasies kragtens artikel 409A van die Internal Revenue Code. Artikel 409A is in Oktober 2004 tot die Internal Revenue Code bygevoeg deur die Amerikaanse Jobs Creation Act. Onder Artikel 409A, tensy sekere vereistes voldoen word bedrae wat uitgestel onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan (soos omskryf in die regulasies) tans includible in bruto inkomste nie, tensy sodanige bedrae is onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Daarbenewens, soos uitgestelde bedrae is onderhewig aan 'n bykomende 20 persent federale inkomste belasting, rente, en boetes. Sekere lande het ook 'n soortgelyke belasting bepalings aangeneem. (Byvoorbeeld, Kalifornië plaas 'n bykomende 20 persent staat belasting, rente, en boetes.) Implikasies vir afslag voorraad opsies Onder Artikel 409A, 'n voorraad opsie om 'n uitoefeningsprys minder as die billike markwaarde van die gewone aandele bepaal as die opsie toekenningsdatum vorm 'n uitgestelde vergoeding reëling. Dit tipies sal lei tot negatiewe belastinggevolge vir die opsie ontvanger en 'n belasting weerhouding verantwoordelikheid vir die maatskappy. Die belastinggevolge sluit belasting ten tyde van die opsie vestiging eerder as die datum van uitoefening of verkoop van die gemeenskaplike voorraad, 'n 20 addisionele federale belasting op die optionee benewens gereelde inkomste en indiensneming belasting, potensiaal staat belasting (soos die Kaliforniese 20 belasting) en 'n potensiële rentekoste. Die maatskappy is nodig om toepaslike inkomste en werksgeleenthede belasting ten tyde van die opsie vestiging, en moontlik addisionele bedrae weerhou as die onderliggende aandeel waarde oor tyd toeneem. Hier is skakels na al WSGR8217s kliënt waarskuwings op 409A. Jy kan die toepaslikheid van Artikel 409A evalueer deur die hersiening van WSGR8217s kliënt waarskuwings wat verskeie aspekte van Artikel 409A en die laaste afdeling 409A regulasies in detail, insluitende: Ek sou regtig graag wou lees jou as-of-nog-te-word-geskrewe 8220How om stel die uitoefeningsprys van voorraad options8221 artikel. Ons sukkel met hierdie reg nou met. Ons wil ons mense (tans 1099 kontrakteurs) behoorlik te motiveer, maar ons is bekommerd dat te min van 'n trefprys lae waardasie kan sein na 'n toekomstige beleggers. Oor die algemeen, die prys van gewone aandele uitgereik aan stigters, vroeë werknemers (via opsies of andersins) en ander 8220cheap8221 gewone aandele is nie 'n faktor by beleggers in kapitaal in te samel (wat beteken VC) transaksies beskou. www. eastoninvestment Tom Swart Yokum: Dink uitgestelde vergoeding kom in die vorm van omskepbare notas, omskepbaar is in 'n reeks B verkies voorraad wat uitgereik moet word. 1. Is die feit dat, totdat die reeks B sluit, die risiko van verbeurdverklaring is baie hoog sit die vergoeding buite die grense van 409A 2. As die note word omgeskakel na die reeks B verkies, doen die feit dat die vergoeding is nie meer 'n wetlike verpligting om te betaal sit die uitstel buite die grense van 409A Ek don8217t verstaan ​​die feit patroon en die vrae. As it8217s n omskepbare nota, it8217s dan 'n verpligting om geld te betaal. Ek don8217t sien waarom daar 'n risiko van verbeuring. As die persoon gratis ontvang die omskepbare nota, dan is dit lyk my dat daar waarskynlik 'n belasbare gebeurtenis op daardie tydstip. As die persoon die regte geld betaal vir die omskepbare nota, dan don8217t ek sien hoe dit is vergoeding. In 'n kontant verkoop van 'n private maatskappy, wat is die tipiese vervreemding van Ongevestigde (Nie Gekwalifiseerde). IJM 8211 As die opsies nie aanvaar deur die verkryger, Ongevestigde ten volle vestig en die opsiehouer kan óf oefening en ontvang samesmelting opbrengs of ontvang netto kontant gelykstaande aan die prys per aandeel aan die algemene minus die uitoefeningsprys per aandeel. Is 409A waardasie moet doen, item vir 'n start-up Of is die direksie die reg om daardie vereiste waai en neem die risiko It8217s 'n kwessie van risiko het. As die maatskappy onderneming finansiering ontvang het of het inkomste, dan dink ek dit is 'n moet doen item uit 'n risiko perspektief. Betaal 5K en vir 'n 409A waardasie is 'n klein prys in die geval dat die IRS daag die opsie uitoefen prys in die toekoms te betaal vir versekering. Die 409A waardasie verslag verskuif die bewyslas om die IRS te wys dat die uitoefeningsprys verkeerd was. Indien 'n maatskappy onderneming finansiering ontvang het nie en het geen inkomste, dan is die meeste maatskappye don8217t lyk na 'n 409A waardasie te kry. Daar moet egter die maatskappy 'n waardasie analise voor te berei op billike markwaarde van die gewone aandele aan die direksie gevolgtrekking oor billike markwaarde te ondersteun. As die maatskappy het 'n finansiële hoof / finansiële kundige wat 'n waardasie verslag berei, sal dit ook voldoende wees om die bewyslas skuif. Yokum, Ons begin sukkel met die trefprys op ons eerste toekennings van opsies onder ons werknemer voorraad aansporingskema. Ons het 'n reeks 'n voorkeur op 1 per aandeel, maar aren8217t veral seker of that8217s betrokke. I8217d natuurlik graag die gewone aandele teen 'n billike prys die kommer in 'n vorige vraag wat verband hou met toekomstige waardasies gee, maar deel. Het jy enige wenke oor 'n waardasie analise my raad kan gebruik Ons is pre-inkomste, so 'n proses op hierdie punt lyk arbitrêre. Dankie. Burt 8211 as die maatskappy het 'n reeks A met institusionele waagkapitaal beleggers, het die maatskappy moet 'n 409A waardasie te kry. Die 8220old school8221 10-1 verkies om gemene verhouding prys sou nie 'n ongewone gevolg vir 'n pre-inkomste maatskappy wees. Natuurlik, enige reëls van die duim hou hiervan is nie behoorlike rekeningkundige. www. eastoninvestment Tom Swart weer: my navraag van 10 Julie: Die nota is net omskepbaar in klas B verkies shares8230no kontant. Die nota gegee in plaas van kontant vergoeding. Die maatskappy is pre-inkomste en moet fondse deur middel van die klas B offer in te samel. 'N buite belegger koop 60 van die B-aandele vir 1,61 / aandeel. In daardie tyd, sal die notas te skakel na B-aandele teen dieselfde prys (1.61). Tot die B eintlik sluit is daar 'n hoë waarskynlikheid van bankrotskap en standaard. Is die feit dat die maatskappy hoef nie kontant te betaal om verlos die noot het die uitgestelde comp. buite die grense van 409A Yokum: sou ek jou raad oor hoe om die situasie van die 409A waardasie minder as hul FAS123R waardasie hanteer waardeer. Dankie Ginny 8211 vertraag Ek my belasting en voordele spesialiste op hierdie kwessies en jy moet raadpleeg met toepaslike ouditeure en belasting / werknemervoordele kenners. Lees asseblief die disclaimers. Ek het gehoor van baie gevalle waar die ouditeure verwerp 409A waardasies. Aan die einde van die dag, ek dink dat die maatskappy moet die ouditeure met 'n aanvaarbare FAS 123R waardasie vir rekeningkundige doeleindes te paai, maar dit beteken nie noodwendig 'n probleem met die IRS te skep solank 'n 409A voldoen waardasie rug op die opsie uitoefeningsprys. Maatskappye wat gebruik word om goedkoop voorraad aanklagte in verband met IPOs, wat stilswyend erken dat die opsie prys was te laag te neem. Maar sover ek weet, die IRS het nie die posisie wat hierdie opsie toelaes met uitoefeningspryse wat te laag was nie meer ISOs (wat nodig by FMV te verleen) geneem. Wanneer 'n konsultant (of 'n regsfirma) instem om te werk in ruil vir opsies in 'n kliënt, hoe kan jy die aantal opsies wat jy ontvang as 'n fooi Byvoorbeeld, as jy voorsien 100K in regs - of ander advies te bepaal, wat is die tipiese opsie terme aanvaarding van die maatskappy is die moeite werd om te sê 5mm post-geld na die laaste ronde Duur Enige goeie opsie ooreenkomste aanlyn Bill Mc 8211 Daar is waarskynlik 'n paar verskillende maniere om daaroor te dink. Een daarvan is om bloot die aantal aandele uit te druk as 'n persentasie van die maatskappy. Byvoorbeeld, sal opsies vir 'n werknemer / regisseur / adviseur tipies norm as 'n persentasie van ten volle verwaterde eienaarskap. Hierdie opsies sal vestig meer as 4 jaar vir werknemers en tipies 2 tot 4 jaar vir direkteure / konsultante. Nog 'n manier om te dink oor dit in terme van voorwaarde (iets soos 'n lasbrief dekking) waarde. Sien die post 8221 Wat moet die terme van die brug lening lasbrief dekking wees 8221 Miskien selfs 'n ander manier om 'n benchmark die grootte van opsie toekenning is om te kyk na aanvaar in die geldwaarde en gee genoeg aandele aan die geïmpliseer waarde bied. Vir die meeste maatskappye, sal daar 'n verskil tussen verkies voorraad FMV en algemene FMV wees. As daar Reeks A 1.00 / aandeel en die algemene FMV is 0.10 / aandeel, dan elke aandeel het 'n stilswyende 0.90 / aandeel verspreiding. As die maatskappy wou gee 9000 van waarde, sou dit opsies toestaan ​​10,000 aandele te koop. Oor die algemeen, sal konsultant opsies uitgeoefen kan vir 'n tydperk tussen 5 en 10 jaar wees. Hulle kan ten volle gevestig by toestaan ​​(na afloop van dienste) en nie afhanklik is van deurlopende status as 'n diensverskaffer om uitgeoefen. Maar sommige mag onderhewig wees aan voortgesette dienste ten einde uitgeoefen kan word. 'N opsie verleen is nie 'n doen dit self oefening. Daar is verskeie dinge wat jy kan verfrommeld wissel van 409A nakoming, effek reg kwessies, versuim om geldige goedkeurings wat kan lei tot opsie terugdatering, ens Hoeveel kos die implementering van 'n werknemer voorraad opsie plan tipies kos die maatskappy (regskoste te verkry, admin . kostes, ens) My maatskappy het drie skoolhoofde en vyf werknemers en we39d soos die feit dat die aanbied van aandele aansporings om belangrike mense. I39ve gehoor skattings van 10k-15k net die voorraad opsie program aan die gang te kry, maar ek het geen idee of die bedrag korrek is. Dit doesn39t lyk soos dit wat ingewikkeld moet wees. Eintlik is I39m probeer om uit te vind of I39m om af geruk. Dankie vir enige raad wat jy kan leen. Jon 8211 10K tot 15K klink belaglik die veronderstelling dat jy 'n C maat. Selfs as jy DIY aanlyn opgeneem en iemand moes elke doc oordoen, sou dit nog minder dat daardie reeks om alles oordoen en het 'n maatskappy met 'n voorraad opsie plan wees. Wel, die 409A waardasie kwessie is nie weg te gaan. Ek glo die IRS het begin ondersoek van die eerste van hierdie reëlings. Ek glo daar is gehalte waardeerders daar buite insluitend ons wat verskaf verduur, verdedigbare en gekwalifiseerde 409A waardasies. Dan is daar maatskappye met behulp van buitelandse arbeid om hierdie en advertensies wat 409As voltooi kan word vir minder as 500. Daar is ook maatskappye wat nie kan oorweeg word ten volle onafhanklike waardasie kundiges as hulle bied ander dienste soos finansiële hoof huur of bank om dieselfde kliënte te doen wat hulle waarde. Die IRS is gebind om sulke reëlings as nie-onafhanklike hou. Die sleutelwoorde in die keuse van 'n 409A verskaffer behoort te wees: ervaar, VSA-gebaseerde, onafhanklike, oudit waardig, bedryf blootstelling en bekostigbaar. Due diligence en toepassing van redelike standaarde is wat ouditfirmas is op soek na, en die IRS sal kyk vir. Met uitgekontrakteer talent en baie goedkoop waardasies, vind ons hierdie twee elemente heeltemal ontbreek. Koper pasop as jy meer inligting nodig het, jy is altyd welkom om ons te kontak by Accuserve Inc (www. accuserveus).Alert Die belastinghantering van nonqualified gestig deur belastingvrye en regeringsorganisasies werkgewers uitgestelde vergoeding planne is, word deur Internal Revenue Code artikel 457, wat van toepassing is bykomend tot artikel 409A van die Kode (wat nonqualified uitgestelde vergoeding planne meer algemeen). Afwesig 'n uitsondering, uitgestelde vergoeding betaalbaar deur sodanige werkgewers is includible in inkomste onder 457 (f) nie, tensy dit is onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Updates vir die 409A Reëls Die Tesourie Departement en die IRS het verlede week die voorgestelde wysigings aan die finale en voorgestelde regulasies kragtens artikel 409A van die Internal Revenue Code. Nakoming van 409A is nodig om nadelig federale inkomstebelasting behandeling vir 'n wye verskeidenheid van nonqualified uitgestelde vergoeding reëlings te vermy. Hoewel dit nie dramaties verander hoe die 409A reëls werk, die voorgestelde wysigings aan te bied oor die algemeen nuttig verduideliking in sommige gebiede en meer veelsydigheid in ander. Hieronder is 'n opsomming van die belangrikste veranderinge. Wanneer is 'n ldquoPaymentrdquo Made Huidige regulasies nie 'n eenvormige reël vir die bepaling van wanneer 'n ldquopaymentrdquo gemaak bevat: 'n belasbare gebeure word beskou as 'n ldquopaymentrdquo vir sekere doeleindes en nie meer en die behandeling van ander betalings is onduidelik. Die voorstel stel 'n enkele reël van toepassing is vir alle doeleindes, wat oor die algemeen lyk wanneer 'n gebeurtenis veroorsaak tans belasbare inkomste. Onder die voorgestelde reëls, byvoorbeeld, 'n uitgestelde bedrag onderhewig aan Artikel 457 (f) van die Kode (relevant tot belastingvrye en regeringsorganisasies werkgewers) sal tel as 'n ldquopaymentrdquo op die vestigingsdatum en nie die werklike uitbetaling datum vir doeleindes van die bepaling beide of die reëling is vrygestel van 409A as ldquoshort termyn deferralrdquo en of, as dit nie vrygestel, dit voldoen 409Arsquos gedetailleerde reëls tydsberekening-van-betaling. Onder die voorgestelde reëls, 'n oordrag van ongevestigde eiendom (bv. Beperk voorraad) is nie 'n ldquopaymentrdquo tensy die diensverskaffer maak 'n sogenaamde ldquo83 (b) electionrdquo ter waarde in die huidige inkomste insluit. Betalings op Dood Bestaande 409A reëls toelaat betaling, insluitende versnelling van betaling, in die geval van die dood nie, maar in die praktyk administrasie van die reëls kan tydsberekening probleme te bied omdat die werkgewer nie kan weet dat die dood plaasgevind het tot lank ná die sperdatum betaling 409A. Die voorgestelde reëls aan te spreek hierdie probleem deur toe te laat 'n betaling aan die dood te betaal by enige van die Payor aangewese tyd of begunstigde tot en met 31 Desember van die kalenderjaar wat volg op die kalender jaar waarin die dood plaasvind. Werkgewers kan planne om voorsiening te maak vir die nuwe buigsaamheid te wysig (of ongewysigde planne in ooreenstemming met die nuwe reël te administreer) sonder om te voldoen aan die reëls onder 409A regerende veranderinge aan die tydsberekening van betalings. Afsonderlik, sal die voorgestelde reëls die betaling-op-die dood reëls uit te brei om betalings by die dood van 'n begunstigde en sal insgelyks betalings toelaat dat 'n begunstigde te maak in verband met die beneficiaryrsquos ongeskiktheid of 'n onvoorsiene noodgevalle. Stock regte Verbeur voorraad regte. Huidige 409A reëls bevat 'n vrystelling vir aandele-opsies en aandeelwaarderingsregte (voorraad regte) wat voldoen aan spesifieke vereistes, waaronder 'n vereiste dat die uitoefeningsprys nie minder nie as die toekenning-date billike markwaarde van die onderliggende aandeel en 'n uitvloeisel vereiste wees dat , met 'n beperkte uitsonderings, die onderliggende voorraad nie onderhewig wees aan 'n verpligte terugkoop verpligting gegrond op 'n ander as billike markwaarde maatstaf. Sommige praktisyns bekommerd dat die verbod op ander as teen billike markwaarde verpligte terugkope mag bar verbeurings en klou-agterspelers uitvoering maak bv . vir 'n skending van 'n noncompete. Die voorgestelde reëls te verlig hierdie kommer vir situasies waar die sneller gebeurtenis is 'n vir-oorsaak beëindiging of 'n toestand in die diens providerrsquos beheer soos die skending van sekere beperkende ooreenkomste, indien minder as billike markwaarde betaal. Die toestaan ​​van voorraad regte aan voornemende werknemers. Op die oomblik is die bogenoemde dat beskryf voorsiening vrystel voorraad regte van die bereik van 409A slegs van toepassing op 'n voorraad reg verleen aan iemand verskaf direkte dienste aan die gemeenskap of 'n filiaal van die datum van toekenning. Die voorgestelde reëls sou verleen aan iemand vrystel nog nie by die werk as die begiftigde redelik sal na verwagting begin werk binne 12 maande en eintlik doen dit. In die praktyk kan hierdie verandering slegs 'n beperkte impak te hê, omdat die sekuriteite wette beperk 'n companyrsquos vermoë om aandele aan voornemende werknemers te bied, en die ldquoincentive voorraad optionrdquo (ISO) belasting reëls, waar toepaslik, afsonderlik vereis dat 'n begunstigde in diens geneem word op die datum van toekenning. - Transaksie gebaseer vergoeding. Die partye tot verkryging transaksies wil dikwels weer ingestel betalingsvoorwaardes vir die targetrsquos aansporing betaal reëlings, veral diegene wat gekoppel is aan voorraad waarde. Een rede hiervoor is om die behandeling van toekennings wat gebaseer is op voorraad of voorraad waarde (sogenaamde-ldquotransaction gebaseer compensationrdquo) met die behandeling van werklike aandeelhouers in die transaksie aan te pas. Vir transaksie-gebaseerde vergoeding onderhewig aan 409A, kan die ldquore-setrdquo nie netjies inpas binne die beperkings 409A stel oor die algemeen op veranderinge in uitbetaling terme vir uitgestelde bedrae. Bestaande 409A regulasies aan te spreek hierdie probleem vir 'n verandering in eienaarskap transaksies deur die behandeling van hersiene uitbetaling terme (vir transaksie-gebaseerde vergoeding) as 409A voldoen aan die mate dat hulle nie betalings uit meer as vyf jaar te stoot verby die transaksie, indien hulle ook weerspieël die uitbetaling terme vir aandeelhouers. Dit is nie duidelik uit die bestaande regulasies of hierdie verligting ook gedek anders vrygestel voorraad regte, wat onderhewig is aan meer bestraffende behandeling in die geval van ontoelaatbare uitbreidings is. Die voorgestelde reëls maak dit duidelik dat die verligting van toepassing in hierdie geval ook. Dit beteken egter nie die breër buigsaamheid dat 'n aantal praktisyns het gehoop om sien uitdruklik aangespreek in die regulasies uitvoering maak byvoorbeeld die buigsaamheid om stock regte as ongevestigde kontant-out beloftes of beperk voorraad eenhede wat betalings oplewer herstruktureer, indien enigsins , oor die oorspronklike vestiging termyn van die toekenning eerder as op dieselfde voorwaardes wat van toepassing is aan aandeelhouers. Voorgestelde Inkomste Insluiting Reëls N aparte gedeelte van die vrystelling pas voorgestelde 409A regulasies uitgereik aan die einde van 2008 (maar nog nie gefinaliseer) wat voorskryf hoe om die vereiste in die geval van nie-nakoming in ag geneem moet word met 409A inkomste te meet. Die nuwe voorstel nie blaas die 2008 voorgestelde reëls oor die algemeen, maar maak 'n paar belangrike veranderinge of verduideliking. Die 2008 voorgestelde reëls met dien verstande dat versnelde inkomste insluiting kon vermy word vir 'n ongevestigde reëling uit die nakoming van 409A indien die reëling in ooreenstemming voor die begin van die jaar waarin vestiging plaasgevind gebring, hoewel die 2008 voorgestelde reëls ook vervat 'n anti-misbruik voorsiening bedoel om die omvang van hierdie verligting te beperk. Die nuwe voorstel gee voorbeelde van aanstootlike patrone en praktyke wat die verligting beskikbaar sal lewer. Dit maak dit ook duidelik dat partye kan nie die verligting voorsiening as die basis vir die verandering van uitbetaling terme wat nie self die bron van nie-nakoming was. Ten slotte, en miskien die belangrikste, die nuwe voorstel vereis belastingbetalers om bestaande regstelling reëls te volg (uitgereik deur die IRS buite die regulasies) indien beskikbaar. Skeiding Pay Planne Huidige 409A reëls bevat 'n vrystelling vir skeidingspakkette wat nie oorskry die mindere van twee dollar bedrae, waarvan een draai op die individualrsquos voor-jaar betaal. Die ldquoprior yearrdquo reël maak die vrystelling nie beskikbaar vir iemand gehuur en beëindig in dieselfde kalenderjaar. Die voorgestelde reëls aan te spreek hierdie geval deur toelaat jaarlikse huidige jaar betaal om gebruik te word as die beëindig individuele het geen vorige jaar betaal van die werkgewer. Kort termyn deferrals Die voorgestelde reëls bepaal dat betaling onder 'n andersins kwalifiseer reëling kan voortgaan om te kwalifiseer as 'n vry kort termyn uitstel selfs al het ná die toepaslike tydperk 2frac12 maand indien die werkgewer redelikerwys verwag dat die maak van die betaling op sy oorspronklike skedule sou hê geskend federale sekuriteite wette of ander toepaslike wet. Plan beëindigings Die voorgestelde reëls verder verduidelik dat, met betrekking tot die plan beëindig reëls wat planne van dieselfde soort vereis word beëindig, 'n werkgewer moet beëindig en likwideer alle planne van dieselfde 409A kategorie wat die werkgewer borge, en nie net diegene planne waarin 'n geaffekteerde diensverskaffer eintlik deelneem. Hulle verduidelik ook dat in die geval van 'n plan beëindiging wat tans vereis dat 'n nuwe plan nie vir drie jaar na plan beëindiging aangeneem word, kan die werkgewer 'n nuwe plan wat jou sal saamgevoeg word met die ou nie aanneem, ongeag watter diensverskaffers deelneem die nuwe plan. Die voorgestelde reëls vasgestel ook 'n foutiewe aanhaling met 'n bepaling van die bankrotskap Kode. Ander bepalings Die voorgestelde reëls bied ook in sommige gevalle deur middel van verduideliking, dat: Die reëls onder 409A afsonderlik en bykomend tot die wat onder Artikel 457A en Artikel 457 van toepassing (f), ten opsigte van planne onderhewig aan daardie artikels. Wanneer 'n skeiding van diens kom hang af van die vlak van die voortsetting van dienste, selfs in die geval van 'n werknemer wat oorgange na onafhanklike status kontrakteur of andersom. (Die bestaande regulasies is vatbaar om te lees om te beteken dat 'n werknemer wat 'n onafhanklike kontrakteur word 'n skeiding van diens het nie totdat hy of sy is nie 'n werknemer of 'n onafhanklike kontrakteur.) 'N plan ingevolge waarvan 'n diensverskaffer het 'n reg om betaling van redelike attorneysrsquo fooie en ander uitgawes aangegaan om 'n bona fide wetlike eis teen 'n werkgewer ten opsigte dwing om sy of haar diensverhouding maak nie voorsiening vir 'n uitstel van die vergoeding. 'N voorraad aankoop beskou as 'n geagte bate verkoop kragtens artikel 338 is nie beskou as 'n bate verkoop word vir doeleindes van die bepaling van wanneer 'n diensverskaffer het 'n skeiding van diens. Herhalende gedeelte jaar vergoeding (relevante, byvoorbeeld, om onderwysers) wat aan sekere vereistes sal nie voorsiening maak vir 'n uitstel van die vergoeding. 'N Plan kan voorsiening te maak vir 'n verreken in die mate wat redelikerwys nodig is om te voldoen aan die federale wette rakende skuldinvordering met betrekking tot federale eise. Nonqualified uitgestelde vergoeding kan versnel word sonder inagneming van die bron van die vergoeding (VSA of nie-VS.) Indien redelikerwys nodig is om te voldoen aan 'n bona fide buitelandse etiek of botsende belange wet. Vir doeleindes van die bepalings wat handel oor voorraad regte, kan 'n diensverskaffer 'n entiteit sowel as 'n individu wees. Effektiewe datum moet die voorgestelde reëls sal slegs van toepassing wees wanneer gefinaliseer, maar belastingbetalers kan staatmaak op hulle voor daardie datum. Vir meer inligting oor hierdie voorgestelde reëls, kontak enige lid van toue amp Grayrsquos uitvoerende vergoeding amp werknemervoordele oefen group. View Van Bruidegom: Discounted Stock Options in die Cross-hare van Artikel 409A Compliance Dit blyk dat die Internal Revenue Service kan begin agter maklike teikens ingevolge artikel 409A van die Internal Revenue Code, insluitend addisionele belastings op verdiskonteerde voorraad opsies in totaal byna 3,5 miljoen. In Sutardja v. Verenigde State van Amerika, 1 die Hof van die Federale Eise bevestig dat Artikel 409A van toepassing op 'n afslagprys voorraad opsie wanneer dit beslis ten gunste van die Verenigde State 'n hele paar belangrike kwessies bepaal op summiere vonnis. Ons bied onder 'n opsomming van die betrokke artikel 409A reëls en die onlangse ontwikkeling in Sutardja, saam met 'n paar algemene opmerkings. Oorsig Artikel 409A is ingestel in 2004 as deel van die Amerikaanse Jobs Creation Act. 2 Artikel 409A van toepassing op nonqualified uitgestelde vergoeding, wat oor die algemeen gedefinieer potensieel dek baie verskillende tipes van vergoeding reëlings, insluitend afslag voorraad opsies (maw 'n opsie verleen teen 'n uitoefeningsprys minder as billike markwaarde op die toekenningsdatum). 3 Voor die uitreiking van regulasies kragtens artikel 409A, die IRS uitgereik Kennisgewing 2005-1. wat verklaar dat indien 'n voorraad opsie toegestaan ​​teen 'n uitoefeningsprys van minder as die billike markwaarde van die maatskappy se voorraad op die toekenningsdatum, die opsie is uitgestelde vergoeding en onderhewig aan Artikel 409A. 4 Wat belangrik is, dieselfde reël met betrekking tot die omvang van Artikel 409A is bevestig deur die insluiting daarvan in Afdeling 1.409A-1 (b) (5) van die finale regulasies. Daarbenewens Kennisgewing 2005-1 met dien verstande dat belastingbetalers 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die wet en die kennisgewing gedurende die oorgangstydperk moet aansoek doen, hangende die uitreiking van verdere leiding. 5 Selfs onder hierdie skynbaar meer buigsaam nakoming standaard, Sutardja bevestig dat nie eens afslag voorraad opsies toegestaan ​​voor die inwerkingtreding van die wet is immuun is teen die negatiewe belastinggevolge wat verband hou met 'n skending van Artikel 409A. Artikel 409A Reëls Uitgestelde vergoeding onder artikel 409A word gedefinieer in te sluit, tensy 'n uitsondering geld, geen reg het om 'n betaling in 'n toekomstige belasting jaar. Tipies, is 'n nonqualified voorraad opsie gestruktureer uitgeoefen kan word tydens sy termyn te eniger tyd na vestiging en oor oefening, die opsiehouer erken inkomste gelyk is aan die verskil tussen die uitoefeningsprys en die billike markwaarde van die onderliggende aandeel op die oefening datum . As gevolg van hierdie vermoë om te oefen in meer as 'n jaar, sal 'n voorraad opsie wat is onderhewig aan Artikel 409A algemeen nie voldoen word. As die vereistes van Artikel 409A geskend, alle bedrae wat uitgestel is deur die deelnemer kragtens daardie tipe plan 6 (bv al nonexempt voorraad opsies en aandeelwaarderingsregte) word onmiddellik of op die verloop van 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring belas (dws vestiging), As later. 7 Benewens onmiddellike belasting, Artikel 409A stel 'n 20 persent bykomende belasting op die bedrag van die vergoeding wat nodig is om ingesluit te word in inkomste, plus rente teen die IRS onderbetaling plus een persent (hierna die negatiewe belastinggevolge). 8 Gelukkig Artikel 409A bied spesifiek 'n uitsondering van die definisie van uitgestelde vergoeding vir aandele-opsies wat aan sekere vereistes voldoen. In wese, die toestaan ​​van 'n nonstatutory voorraad opsie (ook bekend as 'n nonqualified voorraad opsie) is vrygestel van Artikel 409A as onder ander vereistes, die uitoefeningsprys mag nooit minder as die billike markwaarde van die onderliggende aandeel op die toekenningsdatum wees. 9 Om 'n Artikel 409A voldoen uitoefeningsprys vestig, moet 'n maatskappy behoorlik (1) identifiseer die toekenningsdatum van die opsie, en (2) die billike markwaarde van die onderliggende aandeel op daardie datum. 10 onlangse ontwikkeling. Sutardja v Verenigde State van Amerika Op 26 Desember 2003, die uitvoerende vergoeding komitee van Marvel Technology Group Beperk (die Maatskappy) goedgekeur is 'n nonqualified voorraad opsie toestaan ​​om die Maatskappy se president en hoof uitvoerende beampte (HUB) wat 1,5 miljoen aandele wat daarna bekragtig op 16 Januarie 2004. die uitvoerende hoof uitgeoefen 'n gedeelte van hierdie voorraad opsie in Januarie 2006, wat gevolg is deur 'n interne hersiening van die maatskappy se voorraad opsie toestaan ​​praktyke. As gevolg van hierdie oorsig, die hoof uitvoerende beampte het in 'n Hervorming van Stock Opsie ooreenkoms en 'n bykomende bedrag betaal aan die maatskappy, wat die afslag gedeelte van die uitgeoefen voorraad opsie. In 2010, die uitvoerende hoof en sy vrou (eisers) ontvang 'n Kennisgewing van 'n tekort van die IRS vir die belastingjaar 2006, die beoordeling van die negatiewe belastinggevolge vir 'n Artikel 409A skending in verband met die voorraad opsie oefening. Die Kennisgewing van Tekort is gebaseer op die IRS bewering dat die uitoefeningsprys vir die voorraad opsie was laer as die aandeelprys op die 16 Januarie 2004, bekragtiging datum. Die uitkoms van hierdie saak bly onvoorspelbaar omdat die hof het nog om te heers oor die feitelike vraag of die uitoefeningsprys was onder billike markwaarde op die toekenningsdatum. Maar in die proses van vernouing van die saak vir verhoor het die hof beslis ten gunste van die Verenigde State van Amerika op al vier die eisers regsargumente vir vrystelling van Artikel 409A, soos hieronder opgesom. Artikel 409A van toepassing op verdiskonteerde Stock Options Eerstens, die hof het bevind dat Kennis 2005-1 (en alle daaropvolgende artikel 409A leiding), wat bepaal dat afslag voorraad opsies is onderhewig aan artikel 409A, is in ooreenstemming met die regspraak Hooggeregshof in Commr v. Smith . 11 Oor die algemeen, Smith beslis dat 'n nondiscounted opsie was nie belasbare tot oefening. Die hof het opgemerk dat Smith nie uit te brei na afslag voorraad opsies en dus, die toepassing van Artikel 409A om 'n afslagprys voorraad opsie op grond van Let 2005-1 was nie in stryd met Hooggeregshof regspraak, soos aangevoer deur die eisers. FICA Regulasies Moenie voorskriftelik wees nie die omvang van Artikel 409A Volgende, die hof verwerp Eisers argument dat die definisie van uitgestelde vergoeding onder die spesiale FICA reëls op nonqualified uitgestelde vergoeding moet beheer vir doeleindes van Artikel 409A. 12 Die hof het opgemerk dat die FIS regulasies uitsluiting van voorraad opsie toekennings van die definisie van uitgestelde vergoeding is slegs van toepassing vir die doeleindes van die bepaling van FICA belasting, maar nie aansoek doen vir Afdeling 409A doeleindes. Die taal van die FIS en Artikel 409A regulasies is albei in ooreenstemming met die beperkte toepaslikheid van hierdie uitsluiting. Bindende Reg Eisers verder aangevoer dat artikel 409A nie van toepassing sal wees om 'n afslagprys voorraad opsie tot oefening, want daar was geen bindende reg op vergoeding tot tyd en wyl, en dus geen uitstel van vergoeding aan 'n latere jaar. Die hof saamgestem, vind dat 'n bindende reg op vergoeding ontstaan ​​wanneer die voorraad opsie setel. Kort termyn Uitstel Vrystelling Ten slotte, die hof verwerp Eisers argument dat enige uitstel van inkomste wat verband hou met die afslag voorraad opsie vrygestel van Artikel 409A moet wees as 'n kort termyn uitstel onder Kennis 2005-1. Onder die kort termyn uitstel vrystelling, soos uiteengesit in die kennisgewing, die terme van die plan moet betaling deur benodig, en die bedrag moet eintlik ontvang word, nie later nie as 2 12 maande na die jaar waarin die bedrag is nie meer onderworpe om 'n aansienlike risiko van verbeuring. 13 Die hof het bevind dat, alhoewel die voorraad opsie uiteindelik uitgeoefen binne 2 12 maande na die jaar waarin dit gevestigde, die opsie-ooreenkoms nie vereis dat die hoof uitvoerende beampte van die voorraad opsie binne daardie tydperk uit te oefen. In plaas daarvan, die voorraad opsie ooreenkoms toegelaat hom om hierdie voorraad opsie te eniger tyd gedurende die termyn van 10 jaar uit te oefen. As gevolg hiervan, het die hof beslis dat die kort termyn uitstel vrystelling was nie beskikbaar vir die afslag voorraad opsie uit Afdeling 409A vrystel. Algemene opmerkings Hierdie saak is bekend vir 'n aantal redes, insluitend dat dit die eerste berig geval Artikel 409A kwessies met betrekking tot afslag voorraad opsies en die eerste berig saak waarin die regering beoordeel en agtervolg die negatiewe belastinggevolge kragtens artikel 409A aan te spreek. Daarbenewens het ons gesels oor onder 'n paar ander algemene waarnemings. Gebeure plaasgevind het in goeie geloof Tydperk Die feite in Sutardja is beduidende gevolg van die betrokke tydperk. Die maatskappy toegestaan ​​hierdie aandele-opsies voor Artikel 409A is selfs verorden, en die hoof uitvoerende beampte uitgeoefen hulle gedurende die goeie geloof Artikel 409A oorgangstydperk wat deur 2008 geduur Tot nou toe het baie praktisyns is wat onder die aanname dat voor 1 Januarie, 2009 (die datum van inwerkingtreding van die finale regulasies kragtens artikel 409A), is daar dalk meer buigsaamheid gebaseer op die goeie geloof, redelike interpretasie standaard uiteengesit in Kennisgewing 2005-1 en daaropvolgende leiding wat in hierdie tydperk toegepas gewees het. Maar die regerings streng beheer in die lig van die eisers poging tot selfkorreksie en sy strewe na Ongunstige belastinggevolge kragtens artikel 409A in hierdie geval regverdig heroorweging op hierdie punt. Potensiële California State belastinggevolge Kalifornië geld reëls soortgelyk aan dié kragtens artikel 409A van die belasting van nonqualified uitgestelde vergoeding vir die staat inkomstebelasting doeleindes. Die staat belasting reëls kan lei tot 'n bykomende 20 persent straf belasting vir Kalifornië inwoners ervaar 'n Artikel 409A skending. 14 In Desember 2009 het die eisers, as Kalifornië inwoners, ontvang 'n kennisgewing van die voorgestelde aanpassing van voorneme om die voorraad opsies uitgeoefen in 2006 as 'n Artikel 409A skending onder Kalifornië reg te behandel. Dit wil voorkom of hierdie bykomende California State belastingaanslag kan, hangende die uitslag van die onderliggende feitelike kwessies in Sutardja. In die tussentyd het egter die eisers het 'n aparte pak geliasseer in Kalifornië uitdagende die geldigheid van die Kalifornië Franchise Belasting Boards interpretasie van Californias Artikel 409A rail belasting reëls. Tydsberekening vir bindende Reg Hoewel Eisers kan heers oor die feitelike kwessie by die verhoor te word, die IRS sal waarskynlik tevrede met die howe wetlike redenasie in hierdie mening wees, behalwe ten opsigte van sy bindende reg analise. Terwyl die howe bepaling hier nie die uiteindelike gevolg impak, glo ons dat die IRS sal die datum toekenning (nie die vestiging datum) as die datum identifiseer 'n bindende reg om die voorraad opsie ontstaan ​​met die oog op 409A gebaseer op Regulasie Artikel Tesourie 1.409A -1 (b) (1). Volgende stappe Om vorentoe te beweeg, wat gebaseer is op hierdie bykomende druk om toelaes te maak teen billike markwaarde, werkgewers moet: noukeurig dokumenteer die proses vir die bepaling van die billike markwaarde van hul voorraad en verwante opsie uitoefeningspryse in ooreenstemming met die finale regulasies kragtens artikel 409A, en vestig en konsekwent volg voorraad opsie toekenning prosedures om enige potensiële dispute in die toekoms te vermy. Jeffrey W. Kroh (jkrohgroom) is 'n skoolhoof by Groom Law Group in Washington. Sy praktyk fokus op berading plan borge en finansiële instellings met betrekking tot die ontwerp en bestuur van uitvoerende uitgestelde vergoeding planne, ekwiteitvergoedingskemas en gekwalifiseerde aftrede planne vir openbare en private maatskappye. J. Rose Zakład (rzakladgroom) is 'n mede-in die plan ontwerp en belasting praktyk by Groom. Haar praktyk fokus op die ontwerp en administrasie van belasting-gekwalifiseerde en nonqualified aftreeplanne. 2014 Die Buro vir Nasionale Sake, Inc. Alle regte voorbehou. Bloomberg Hofverslae is 'n geregistreerde handelsmerk en diens merk van die Buro vir Nasionale Sake, Inc. Disclaimer Hierdie dokument en enige besprekings uiteengesit hierin is slegs vir inligting doeleindes, en moet nie beskou word as regsadvies, wat moet veral aandag moet feite en omstandighede wat betrokke is in enige gegewe situasie. Hersien of gebruik van die dokument en enige besprekings nie 'n prokureur-kliënt-verhouding met die skrywer of uitgewer te skep. In die mate waarin hierdie dokument voorgestel bepalings kan bevat, sal hulle verandering vereis dat 'n bepaalde transaksie, jurisdiksie of situasie aan te pas. Raadpleeg 'n prokureur met die toepaslike vlak van ervaring as jy enige vrae het. Enige belasting inligting vervat in die dokument of besprekings is nie bedoel om gebruik te word, en kan nie gebruik word, met die oog op die vermyding van boetes onder die Verenigde State van Amerika Internal Revenue Code opgelê. Enige menings hierin uitgespreek is dié van die outeur. Die Buro vir Nasionale Sake, Inc en sy geaffilieerde entiteite nie verantwoordelikheid vir die inhoud van hierdie dokument of besprekings te neem en nie enige voorstelling of waarborg nie maak oor hul volledigheid of akkuraatheid. Alle Bloomberg BNA verhandelings is op staande orde, wat sal verseker dat jy sal altyd die mees onlangse uitgawe van die boek of aanvulling van die titel wat jy uit Bloomberg BNAs boek afdeling bestel het. Sodra 'n nuwe aanvulling of uitgawe (gewoonlik jaarliks) gepubliseer vir 'n titel youve voorheen gekoop en versoek op staan ​​om geplaas, sowel skip dit aan jou vir 30 dae sonder enige verpligting om te hersien. Gedurende hierdie tydperk, kan jy óf (a) ter ere van die faktuur en ontvang 'n 5 afslag (bykomend tot enige ander afslag wat jy kan kwalifiseer vir) van die destydse huidige prys van die werk, plus gestuur en hantering of (b) die standaard van die boek (e), in welke geval, jou faktuur sal gekanselleer word by ontvangs van die boek (e). Bel ons vir 'n voorafbetaalde UPS etiket vir jou terugkeer. Sy so eenvoudig en maklik soos dit. Die belangrikste is, staan ​​bestellings beteken dat jy sal nooit hoef te bekommer oor die tydigheid van die inligting julle vertrou op. En, kan jy staak staan ​​bestellings te eniger tyd deur die kontak met ons op 1.800.960.1220 of deur die stuur van 'n e-pos aan booksbna. Sit my op staande orde op 'n 5 afslag op prys lys van alle toekomstige updates, benewens enige ander afslag Ek kan die kwaliteit van. (Herb binne 30 dae.) Stel my in kennis wanneer updates is beskikbaar (Geen staande orde geskep sal word). Hierdie verslag Bloomberg BNA is beskikbaar op staande orde, wat sal verseker dat jy sal al ontvang die jongste uitgawe. Hierdie verslag word jaarliks ​​opgedateer en ons sal jou die nuutste uitgawe te stuur sodra dit gepubliseer word. Deur aan te meld vir staande orde sal jy nooit hoef te bekommer oor die tydigheid van die inligting wat jy nodig het. En, kan jy staak staan ​​bestellings te eniger tyd deur die kontak met ons op 1.800.372.1033, opsie 5, of deur die stuur van 'n e-pos aan researchbna. Sit my op staande orde Stel my in kennis wanneer nuwe weergawes beskikbaar wees (geen staanplek orde geskep sal word)

No comments:

Post a Comment