Tuesday 28 November 2017

Platinum Handel Strategieë


Disclaimer Die risiko van die saak kan aansienlike en elke belegger en / of handelaar moet oorweeg of dit is 'n geskikte belegging. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Futures Trading Disclaimer: Transaksies in effekte termynkontrakte, kommoditeit en indeks termynmark en opsies op termynkontrakte dra 'n hoë graad van risiko. Die bedrag van die aanvanklike marge is klein in vergelyking met die waarde van die termynkontrak, wat beteken dat transaksies swaar aged. 'N relatief klein mark beweging sal 'n proporsioneel groter impak op die fondse wat jy inbetaal of sal hê om deposito het: dit kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy kan 'n totale verlies van aanvanklike fondse marge en enige bykomende fondse gedeponeer met die skoonmaak firma om jou posisie te handhaaf in stand te hou. As die mark beweeg teen jou posisie of marge vlakke verhoog, kan jy gevra word om aansienlike bykomende fondse te betaal op kort kennisgewing om jou posisie te behou. Indien u versuim om te voldoen aan 'n versoek om bykomende fondse binne die voorgeskrewe tyd, kan jou posisie gelikwideer teen 'n verlies en sal u aanspreeklik wees vir enige gevolglike tekort. Kliënt getuigskrifte Ek is 'n konserwatiewe belegger, afgetree het, in my laat 50's, met geen voorneme van terugkeer na hul werk. So, ek is geneig om te belê vir die behoud van kapitaal, inkomste, en konserwatiewe groei. Toe ek die eerste keer gekontak word deur jou maatskappy was ek skepties oor die wat op jou webwerf belowe opbrengste, maar na 'n paar gesprekke met jou personeel en die ontwikkelaar van jou handel sagteware wat ek voel gemaklik genoeg om 'n klein hoeveelheid van my spaargeld te belê met jou om te sien wat sou gebeur. Ek verwag om dit 'n jaar te neem as my werklike opbrengs sal korreleer om jou geadverteerde opbrengs, netto van kommissies en fooie te gee. Ek is oorweldig deur die groei in my aanvanklike belegging. Gedurende die 19 maande het ek met jou besigheid gewees het ek my wins 'n paar keer in meer gediversifiseerde verspreiding programme herbelê met jou, en my net terugkeer is nou meer as 250 Ten spyte van die markonbestendigheid en onsekerheid in vandag se finansiële klimaat, jou organisasies prestasie is 'n ware as geadverteer en het ver oortref enige verwagtinge ek gehad het. Ek moet asseblief nie huiwer om jou te beveel om my vriende en kollegas, en om iemand met 'n paar risiko kapitaal te belê. Verder, ek waardeer die kliëntediens, veral die maandelikse oproepe van jou handelaar om te verseker Ek is gemaklik met die stelsels, hul prestasie, en om te sien of ek enige vrae het. Voel asseblief vry om hierdie brief te gebruik as 'n getuigskrif vir jou maatskappy wat jy dit en meer verdien. Mnr Kleyman Palm Harbor, FL November 2007 Ek het met Platinum Trading Oplossing vir ongeveer drie jaar handel die verspreiding program en my rekening meer as 300 opgedoen gedurende hierdie tydperk. As ons voorraad beleggings en 401K waarde verloor het, het ons Smeer rekening voortgegaan om ongelooflike opbrengste te maak. My man en ek is meer as gelukkig met die opbrengste in ons rekening. Ons het familie en vriende om die program verwys en hulle is ook opwinding met die opbrengste in hul rekeninge. Connie Walnut, Kalifornië Jan 2008 Baie dankie vir die uitnodiging my in die program. Siek wees in voeling môre vir meer inligting. Dit het my 'n jaar om te besluit om te belê en ek het my lief en leed het, want dit is nuut vir my, maar ek het geen berou. Ek het beter as wat ek het met die res van my aftreefondse Ek sien uit na die ondersoek van die Tweeling program as goed gedoen. Catherine B Dana Point, CA Februarie 2008 My rekeninge is die handel jou stelsels sedert Mei 2007 met 70K begin Capital. Vir minder as 22 maande, het my rekening gegroei tot 220K met 'n baie konserwatiewe kapitaal toekenning handel Tweeling, XS-Platinum ER2 en PCSP stelsels. Ek wil net vir jou te laat val 'n nota aan jou en die personeel bedank vir al die help en persoonlike aandag wat jy aan my gegee het. En die handel stelsels aangebied is vir niemand. PCSP stelsel is die perfekte aanvulling tot die dag handel stelsels. Met die PCSP en dag handel stelsels gekombineer word, het my rekening is groei stadig maar seker trippel-syfer konsekwent jaar na jaar met 'n baie redelike drawdown. Amazing Die beste praktyk, waarvoor ek baie beïndruk en waardeer, is dat die bruto wins van my rekening ontvang van die dag handel stelsels is eintlik deurgaans die hipotetiese terugkeer gepos op jou webwerf te oorskry. Byvoorbeeld, my Tweeling maandelikse opbrengs is gemiddeld sowat 2 hoër as die een gepos op jou webwerf Hierdie afgelope twee jaar, al my aandele en onderlinge fonds rekeninge is gely beduidende verlies as gevolg van die voortdurende beermark, maar gelukkig my twee rekeninge handel jou stelsels is super goed presteer. Dit is meer as genoeg om die verlies van alle ander rekeninge uit te wis. Im in vir die langtermyn as ek Platinum Trading Solutions handel strategieë kan sien sal 'n groot deel van my aftreebefondsing speel. Dit neem byna geen tyd om te bestuur, is dit konsekwente opbrengste lewer, is dit baie skaal baar. Dankie vir die maak van hierdie wonderlike stelsels beskikbaar vir my wat beslis gaan my 'n baie spesiale en 'n groot vroeë aftrede. Ek kan hoogs genoeg van die voortdurende ondersteuning, raad, vriendelikheid en integriteit van die hele Platinum Trading Solutions besigheid praat. Die stelsels is eenvoudig die beste onder die outomatiese handel stelsels wat beskikbaar is in die mark te plaas. Danksy Platinum Trading Solutions vir die aanbieding van hierdie briljante produkte en dienste. Im kom op my 2 jr herdenking as 'n eienaar van Platinum sagteware. Die kwaliteit van die sagteware en volgehoue ​​ondersteuning is onoortreflike. Ek is 'n motor strategie toekomstige dag handelaar en was baie skepties oor die sagteware op die eerste, maar nou is ek bly dat ek het wat risiko om die sagteware van Platinum Trading Solutions koop. Dit maak nie saak in watter rigting die mark gaan, sal hierdie sagteware wat jy geld maak vir die komende jaar wanneer alles anders in die mark ineenstorting. As jy nodig het om meer oor my ervaring weet met hierdie sagteware e-pos platinum en sal ek gelukkig wees om jou te spreek Na probeer met die minimum paar maande het ek het 'n paar meer geld om my rekening. My rekening het die res. Almal verloor geld 2008. Nie my. Danksy platinum Trading en hul stelsels. Mnr Parisini Wene, Oostenryk quotI oopgemaak 'n kommoditeit Smeer rekening met behulp van die Platinum Trading Solutions program in Oktober 2007 tot weg van my-aandeel-gebaseerde portefeulje te diversifiseer. Om my rekening op datum het met meer as 2 1/2 keer in 'n tyd wanneer beide aandele en kommoditeite verbysterende verliese gely het. Dit het plaasgevind selfs met 'n relatief konserwatiewe handel benadering, wat nooit's meer as 'n matige deel van die rekening waarde. Om my risiko's verder te diversifiseer, Ek het onlangs twee ETF gebaseer handel stelsels, wat blykbaar goed gevaar het in die afgelope bygevoeg. Hierdie wys ook tekens van bevredigend groei. 'N Mens moet bereid wees om relatief groot daaglikse swaaie in ag waardes te aanvaar. Maar as sulke stelsels is grotendeels onafhanklik van winste of verliese in die onderliggende kommoditeite of aandele, moet hulle in staat wees om te floreer ongeag algemene mark trends. quot quot ek belê in 'n paar handel stelsels voor Platinum Trading Solutions stelsels. Ek het begin handel die Platinum handel stelsels in Maart 08. Eerste die PCSP dan die Tweeling, dan is die Bravo ER2. Boy die kombinasie van hierdie drie saam is amazing. My rekening is aansienlik up. Al die mense by Platinum het wonderlik. Die handelaar Ek werk met groot en MFGlobal het super gewees. Ek sien uit daarna 'n lonende en blywende verhouding vir baie jare. Baie dankie aan die groot mense by Platinum Trading Solutions. quot quot ek kommoditeite verhandel op en af ​​vir 'n paar jaar. Ek sal maak ordentlike winste net om hulle te verloor met die volgende handel. Ek het besef dat ek nodig het om 'n stelsel wat my persoonlike keuse het uit die vergelyking te vind. Na die ondersoek baie stelsels en praat met 'n paar makelaars ek gevestig op die gebruik van Platinum Trading Solutions Saturn ES handel stelsel in September 2012, vir 'n paar redes. In die eerste plek is dit 'n goeie track record en hulle is saam met makelaars wat werklik verstaan ​​hoe om dit te verhandel. Tweedens, ek is nie 'n ryk man en die besluite wat ek maak met my belegging kapitaal is baie versigtig geweeg. Hierdie stelsel vereis 'n relatief klein aanvanklike belegging, en histories baie klein onttrekkings gehad. Ek kon nie gelukkiger wees met my keuse om te gaan met Platinum Trading Solutions wees. My rekening is tot meer as 100 in die laaste 6 maande, wat niks minder as fenomenale Ek wil graag Dino bedank vir sy hulp en leiding in om my in 'n stelsel wat my behoeftes te pas. Ek sien uit na die geleentheid om my rekening te diversifiseer met ander Platinum stelsels in die toekoms. Vriendelike in 'n goeie tradingquot quot 'n groot sukses ek saam met Platinum Trading Solutions laat verlede jaar en ek vind dit goed met dit vir 'n suksesvolle belegging. Ek het winste wat sorg vir uitgawes en 'n paar wat oorgebly het om te wees op 'n wen-basis, en sien uit daarna om meer opbrengste. Dit is 'n groot Organizationquot quot GREEN HORN - Vrees Frist, moet ek dank Dino en die res van die bemanning by Platinum Trading Solutions, Inc. (PTS). Jy het vir my gesê dat ek sou toelaat dat vrees my belegging ingesteldheid. Dat dit tyd sal neem, sowat 'n jaar om te sien die stelsels begin om groot winste te produseer. Maar met 'n belegging op my eie vir ongeveer 10 jaar, het ek gedink dat ek verby die groen-horing vrees (df) stadium. MAAR, ek was beslis nie. En was op die punt om dit groen-horing fout maak na ongeveer 5 maande het ek gereed om die plug te trek toe die leiding faktor van PTS tot my redding gekom. Dino, net vir my gevra of ek aan die begin het daartoe verbind om 'n jaar, ek onthou my woord is so goed soos 'n handdruk, en gebly die kursus. EN, is ek bly ek het gee die stelsels tyd om te werk. Die opbrengs op die beleggings (ROI) het uitstaande geword. Ek het 'n paar vriende wat baie bekommerd was, as ek was, dat dit 'n klomp geld aan die voorkant, met nie veel om te behou. Na net afgetree het, het hulle gedink dat ek was neute. Maar ek sal maar al te bly om hulle nou te wys ROI wees, en kyk wat hulle dink ek wil graag beklemtoon dat jy net nodig het oor die df stadium te kry en aanvaar die leiding van PTS Spesialiste (Dino, amp Dan. Tyd om te bou, beide geloof in die stelsels en die hulp wanneer jy dit die nodigste het. Thank you both so baie, jy het my begin met sowat 30k in September 2013, en my laaste verslag was amper 78k 28 Mei 2014. Dankie vir jou groot leiding en vriendskap . quot Thomas H. Shalimar, FL Mei 29, 2014 Wanneer Futures opsies is om 'n baie aandag vir die aandelemark, het ek gedink dit sou 'n goeie tyd om te leer oor Futures opsies voordelig vir my rekening. Toe ek gekyk na te wees die Platinum Trading Solutions webwerf om meer te leer oor Futures opsies, het ek gedink dit was 'n nuwe ervaring wat goed is vir my beleggings sou wees nie, maar sal baie ure neem aan die rekenaar om handel te dryf Futures opsies op my eie. maar toe ek gepraat met dino Demas by Platinum Trading Solutions en geleer dat hulle handel stelsels het outomatiese soos Tweeling VF1, MeanSwing II EMD, en Axiom NK, en vele ander wat die navorsing gedoen en uitgevoer ambagte outomaties op sy eie, reg uit jou makelaar rekening, het ek 'n kliënt , en dit het goed gewerk vir my en met meer as 20 Netto wins tot dusver het ek sou aanbeveel dat enigiemand wat belê om 'n kliënt en handel Platinum Trading Solutions outomatiese handel stelsels. Groot Maatskappy, uitstekende diens, goeie plek Alle getuigskrifte te voorsien is en bygevoeg deur werklike kliënte wat deelneem in die handel stelsels wat ons aanbied. Maar vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige prestasie nie. Futures Trading behels aansienlike risiko van verlies. Platinum Trading Solutions mag gewees het uitgereik 'n informele klagte egter enige klagte (s) het uiteindelik opgelos aan die kliënte tevredenheid. Kopiereg afskrif 2006 - Platinum Trading Solutions, Inc. Alle regte voorbehou. Privaatheidsbeleid algemene bepalings disclaimer Die risiko van die saak kan aansienlik wees en elke belegger en / of handelaar moet oorweeg of dit is 'n geskikte belegging. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Futures Trading Disclaimer: Transaksies in effekte termynkontrakte, kommoditeit en indeks termynmark en opsies op termynkontrakte dra 'n hoë graad van risiko. Die bedrag van die aanvanklike marge is klein in vergelyking met die waarde van die termynkontrak, wat beteken dat transaksies swaar aged. 'N relatief klein mark beweging sal 'n proporsioneel groter impak op die fondse wat jy inbetaal of sal hê om deposito het: dit kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy kan 'n totale verlies van aanvanklike fondse marge en enige bykomende fondse gedeponeer met die skoonmaak firma om jou posisie te handhaaf in stand te hou. As die mark beweeg teen jou posisie of marge vlakke verhoog, kan jy gevra word om aansienlike bykomende fondse te betaal op kort kennisgewing om jou posisie te behou. Indien u versuim om te voldoen aan 'n versoek om bykomende fondse binne die voorgeskrewe tyd, kan jou posisie gelikwideer teen 'n verlies en sal u aanspreeklik wees vir enige gevolglike deficit. Platinum wees. een van die meer vlytige edelmetale, het 'n gewilde handel instrument in die afgelope jaar as beleggers die voordele van die maak van 'n toneelstuk op hierdie harde bate gesien het. Platinum gebruik span van katalitiese omsetters om termometers en selfs tandheelkundige toerusting. Gegewe sy swaar afhanklikheid van 'n opkomende mark, Suid-Afrika, sowel as sy massiewe teenwoordigheid in die industriële wêreld, het handel platinum termynkontrak 'n ideale spel vir 'n aantal aktiewe beleggers. Hier uiteen te sit wat ons die beste maniere om hierdie kontrakte handel asook 'n paar nuttige wenke om jou te help voor te bly van die platinum kurwe sien ook Ultimate Guide To Platinum Belegging. Die Vervang Diegene wat op soek is om te belê in termynkontrakte sal moet besluit watter ruil hulle graag sou wou gebruik. New York Mercantile Exchange. Soos so baie ander gewilde kommoditeite, die CME Group (spesifiek die Nymex) oorheers Amerikaanse handel vir platinum. Kontrakte tans uit te brei vir een jaar (met 'n effense contango), die handel in die maande van Januarie, April, Julie en Oktober. Elke kontrak verteenwoordig 50 troy onse met in VS-dollars gekwoteerde pryse en sent per ons. Nog 'n voordeel van hierdie kontrakte is dat hulle handel Sondag tot Vrydag tussen die ure van 18:00 en 17:15 (CST), wat beteken dat beleggers 'n toneelstuk kan maak vir ongeveer 23 uur elke dag (daar is 'n 45-minuut pouse tydperk tussen elke dag). Tokyo kommoditeitsbeurs. Die TOCOM is nog 'n gewilde toevlugsoord vir platinum handelaars aangesien dit 'n internasionale spin op hierdie harde bate. Kontrakte handel in die maande Februarie, April, Junie, Augustus, Oktober en Desember, gee meer buigsaamheid as die Nymex. Let ook daarop dat hierdie ruil bied 'n standaard platinum kontrak (van 500 gram) asook platinum mini-termynkontrak (van 100 gram), sodat diegene met kleiner kapitaal poele om stil te maak 'n toneelstuk op die kommoditeit. Multi Commodity Exchange. Ten slotte, beleggers op soek na die buiteland bly kan Indias Multi Commodity Exchange (MCX) gebaseer in Mumbai gebruik. Hoewel die wisselkoers bied minder maande om handel te dryf, sy kontrakte verteenwoordigend van 250 gram, wat 'n mooi middeweg hulle die offergawe van die TOCOM. Futures kan verhandel Maandag tot Saterdag en begin op die 25ste van elke kontrak maand Sien ook die tien gebooie van Commodity Belegging. Gemeenskaplike Platinum handel strategieë Handelaars op soek na 'n been op platinum handel moet sy belangrikste prys bestuurders in gedagte te hou. As 'n kommoditeit wat in die eerste plek is gemyn in 'n land, kan enige vorm van staking of ontwrigting in Suid-Afrika 'n groot impak op pryse en die vraag / aanbod make-up in die wêreld het. Nog 'n belangrike faktor om te kyk sal ontwikkelings in die motorbedryf, as ongeveer die helfte van die wêreld se platinum is toegewy om te gebruik in motors wees. Indien platinum word vervang deur 'n goedkoper alternatief, of sien die gebruik daarvan groei in die komende jaar, sal pryse vinnig aan te pas en daarvolgens sien ook 25 Dinge Elke finansiële adviseur moet weet oor Commodities. Vir diegene wat nie aan die risiko en wisselvalligheid wat verband hou met termynkontrakte maag, daar is 'n aantal van beursverhandelde opsies wat gebruik kan word. Die mees gewilde opsie is die ETFS Fisiese platinumaandele Fonds (PPLT), maar wel dat hierdie fonds belê in fisiese goud, nie termynkontrakte. Vir diegene wat op soek om te kry op die termynmark kant van die vergelyking, die UBS E - TRACS CMCI Lang Platinum Total Return ETN (PTM) en die iPath Dow Jones - AIG Platinum Total Return subindeks ETN (PGM) is twee gewilde opsies. Verdere Hulpbronne en leesstof vir verdere leeswerk oor platinum en verwante onderwerpe, soek 'n paar van die skakels below. Do jy wil weet waar die banke koop en verkoop Wil jy die verskillende aanwysers en strategys verstaan ​​daar uit forex is 'n vaardigheid wat aangeleer kan word Platinum Trading Akademie Intelligent forex onderwys deur ware professionele handelaars afgelewer Finansiële vryheid is nie 'n droom is dit iets wat jy kan bereik Het jy streef daarna om 'n toonaangewende en suksesvolle forex handelaar Platinum Trading Akademie kan jou help Nirav Shah onthul Trading strategieë op Hoe Finansiële Instellings handel en Maak ernstige geld ELKE DAG jongste van Forex Blog Hallo Handelaars, baie dankie aan al die nuwe volgelinge en vir so 'n pragtige kommentaar op die handel vir die maand. 26 September, 2016 Hallo Handelaars, Baie dankie aan al die nuwe volgelinge en vir so 'n pragtige kommentaar op die handel vir die month. About die Platinum Lidmaatskap Welkom by Platinum Lidmaatskap 8211 Platinum lidmaatskap nou slegs beskikbaar vir Fast Rack Studente en dit is ingesluit in die onderrig van die kursus die Platinum Lidmaatskap lewer die volgende 8211 Free inleidende week sodat jy kan 8216try voordat jy lewende handel elke dag buy8217 met Anne-Marie terwyl sy die mark 'n beroep en voer ambagte lewe handel met Anne-Marie terwyl sy voer haar ambagte en noem die punte van beweging, waarskynlik inskrywing, en waarskynlik uitgang vir elke instrument sy van voorneme is om te werk met die dag Leer om handel markte aktief. Verstaan ​​wat om te kyk vir wanneer 'n instrument begin siklus. Leer om die beweeg te lees voordat dit gebeur Watch merkwaardig doeltreffende handel strategieë by die werk Die termynmark en voorrade wat in die Platinum Lidmaatskap is baie vloeistof en 'n hoë beta (wat beteken dat hulle baie vinnig beweeg). Ons gebruik dikwels opsies om hierdie instrumente verhandel vir die hoogste beloning gebeure Daily handel Opstellings dat jy 'n konserwatiewe beginpunt, 'n aggressiewe beginpunt, 'n stop, en 'n paar teikens wat jy kan gebruik. Dit kan gevind word in die skat kaarte gesien op oop blog inhoud Die daaglikse setups kom in die vorm van koop of verkoop punte vir Toekomsnavorsing, en voorrade met gekombineerde lang call opsies en verkoopopsies strategieë - Vir uitvoering handel, raai ek neem 1/2 van jou handel af by die eerste teiken in die huidige marktoestande en dan die ander 1/4 op die tweede teiken. Jy kan dan beweeg die stop om gelykbreek en laat die finale 1/4 van die handel te rol in die boonste, of laer teikens as wat jy wil. Die huidige mark dui daarop handel vlak na vlak, terwyl dit in vloed Trades kan een dag of 'n paar dae by die meeste hou. afhangende van die huidige mark siklusse Neem die handel eers nadat die prys aksie Platinum lede het bevestig enjoy - ook 'll goud, silwer en SPY lidmaatskap vlak inhoud Toegang tot lede net opleiding en webinars ontwerp om jou te help ambagte te voer behoorlik gebruik van ons tegnieke Market herhalingen en toegang tot Platinum lede Slegs kursusse Alle addisionele kursusse beskikbaar vir laer vlakke toegang tot platform opleiding met beide Motive Wave en TOS Discounted gelde vir langer terme van diens en Fast Rack opleiding Anne-Marie maak ook haarself baie toeganklik vir haar lede, so e-pos aan haar met betrekking tot handel is in 'n baie tydige wyse. Sy stel belang in wat jy eintlik leer hoe om behoorlik uit te voer, sodat jy die mark kan sien en die handel strategieë te lewer. Wanneer die mark gaan lê in 'n ritme (nou dit is nie in 'n ritme, maar 'n kronkelende handel reeks), voorwaardelike ambagte (ambagte wat jy kan stel met tussen hakies bestellings of sorgvuldige monitering-sien hierdie pos) is die beste opsies vir die skep van suksesvolle handel gebeure met hierdie lidmaatskap. Sien die video hieronder om te verstaan ​​hoe die oggend sigblaaie gebruik word en hoe jy regtig kan voordeel trek uit hierdie baie effektief en suksesvol dag handel en swaai handel strategie. Die Platinum-lidmaatskap is 'n ruimte vir die handelaar wat voltyds ambagte of wil voltydse handel en het die vermoë om 'n paar uur 'n week dag handel aanlyn en kyk live kaarte te spandeer. As jy 'n handelaar op soek na persoonlike ontwikkeling en uitnemendheid in die handel vaardigheid bevordering, en kan jouself beskryf as 'n student van die markte met 'n strewe na kennis depth - dit is die lidmaatskap vir jou Elke dag 'n minimum van 10 handel Opstellings via sigblaaie sal verskyn in die morning8217s blog post waaruit die lid kan kies om deel te neem Platinum lid kan hulle almal handel asof ek dit nie sou aanbeveel want dit is 'n baie om te bestuur. Wat belangrik is, is dat jy nie die handel te neem totdat die prys sneller aktief raak en het bevestig. Platinum lede word aangemoedig om die aggressiewe handel inskrywings oorweeg as hulle maksimeer wins. Die Platinum lidmaatskap gee die handelaar 'n reeks van intraday ambagte te kies wat kan duur net so min as 30 minute, maar kan oornag of vir 'n paar dae op 'n slag te hou. Gratis Lidmaatskap RegistrationLearn 5 Bewese Platinum handel strategieë Tydens die konsultasie, sal ons jou wys 5 bewese Platinum strategieë Wat Jy sal ontdek in die 20 minute konsultasie: platinum BPC strategie Jy sal ook geneem word deur platinum BPC strategie wat winsgewende jaar op jaar vir byna 15 jaar extreme sone strategie Wys jou ons uiterste sone strategie wat jy presies sal sê wanneer die markte sal op sy beurt en maak dat jy enigiets tussen 20-300 pitte op uitvoering mark cap ommekeer strategie jy sal gewys word platinum mark cap ommekeer strategie soos gebruik deur die groot banke bankier handelstrategie Wys jou een strategie bekend as 'n bankier handel wat byna 'n 98 trefkoers einde van dag handel het Hoe om die mark te verhandel aan die einde van die dag net tussen die geheime ure van die mark sluiting wat ander sê: na jare van sukkel met allerhande kleinhandel handel strategieë ek afgekom Platinum het. Ek het regtig soos hul eenvoudige benadering van die saak gebiede van vraag en aanbod met behulp van gratis kaarte. Die strategieë is baie maklik om te volg, duidelik en leersaam Ek wil net sê 'n baie groot dankie aan Platinum vir al jou hulp, ek is verlore in die modder met my handel en was op die punt om op te gee, totdat 'n vriend van myn genoem Platinum. Dankie Platinum, U het my gered uit die handel vergetelheid

No comments:

Post a Comment