Friday 6 October 2017

Option Trading Advisory Service


Welkom by die Weekly Opsie Advisory groete en welkom by die opwindende wêreld van opsie te belê Lede van die Weekly Opsie Advisory ontvang toegang tot 'n eksklusiewe adviserende diens wat handel aanbevelings maak voorsiening vir beide weeklikse en maandelikse opsies. Lede ontvang e-pos kennisgewings wanneer daar 'n nuwe handelsmerk aanbeveling. Alle aanbeveel handel seine is geplaas op 'n Lede Slegs eie webblad sodat lede om voordeel te trek uit die voortgesette sukses van die Hughes Optioneering handel strategieë. Die Hughes Optioneering span het meer as 60 jaar van 'n belegging ervaring. Belegging in opsies is die beste manier om vir klein beleggers om vorentoe te kom. Spanlid Chuck Hughes begin belê in opsies met 'n klein, 4600 handel rekening, maar binne sy eerste twee jaar van 'n belegging hy besef meer as 460,000 in winste wat meer as Chuck die vorige ses jaar gemaak as 'n vlieënier Het jy geld verloor belê in aandele of effektetrusts Jy is nie alleen nie. Onlangs het ons 'n onseker globale ekonomie, hoë werkloosheid, deflasie en 'n verhoogde markonbestendigheid ervaar. Dit finansiële woelinge het dit baie moeilik vir die gemiddelde belegger om 'n konsekwente opbrengs op belegging te gelde gemaak. Ten spyte van hierdie moeilike marktoestande, het die Hughes Optioneering handel strategieë wat oor 3,3 miljoen in werklike winste oor die afgelope vyf jaar. Spanlede makelaars rekeningstate vertoon 3,308,137.76 in winste met 'n gemiddelde opbrengs van 69,3. Die gemiddelde aantal dae in 'n ambag was 67 dae wat lei tot 'n geannualiseerde opbrengs van 377,5. Daar was 335 wen ambagte en 21 verloor ambagte wat lei tot 94,1 akkuraatheid. Nou is daar 'n nuwe manier om te belê in opsies wat die klein belegger gee selfs meer geleenthede vir sukses as die tradisionele opsies. Weeklikse opsies verval elke Vrydag om beleggers 52 geleenthede om elke jaar se wins. Die Hughes Optioneering span maak gebruik van dieselfde opsie te belê strategieë wat hulle is suksesvol met behulp van vir baie dekades om te belê in weeklikse opsies. Weeklikse opsies is die ideale belegging vir die draai 'n klein bedrag geld in 'n groot bedrag geld. Ons wil u graag persoonlik nooi op ons reis van sukses te belê in weeklikse opsies. Ons wens jou die beste in Belegging Sukses, is die Hughes Optioneering TeamContact My indeks Smeer Opsie Trading streef na 'n intekenare met uitnemende diens en leer gereedskap op hierdie opsies handel strategie - 'n kombinasie wat can39t klop Ek is geïnteresseerd in te weet wat jy dink oor my Trading System en my website. Vra asseblief enige vrae wat jy het oor hierdie adviesdiens, opsie handel, krediet versprei, Yster Condors, maandelikse inkomste, ens Voorstelle en kommentaar is altyd welkom. Die strategie Hierdie strategie is nie 'n hoë vlieg strategie wat gaan oplewer 300 op 'n enkele handel. Baie mense aangetrokke tot opsies is op soek na hierdie tipe van terugkeer. Ek hou van die konsekwentheid van krediet verspreiding opsie ambagte en die beperkte risiko. Dit laat my toe om 'n groot inkomste te maak, en om al my intekenaars 'n groot incomeWatching die mark minuut-vir-minuut is nie nodig wys. As jy die tipe persoon wat aan elke minuut van die mark hierdie strategie is nie vir jou te volg. Ek beveel aan na aanleiding van die mark en altyd leer, maar my e-pos kennisgewings sal u in kennis stel wanneer optrede word vereis. Die meeste van die tyd wat jy die handel te voer op my waarskuwing en die verspreiding verstryk op verstryking dag. Redelik vervelig, maar jy maak geld indeks uitbrei opsies Trading kopieer 2006 All Rights ReservedWelcome op my webwerf - Index kredietspreidings en Yster Condor Trading My doel is om relevante kommentaar lewer oor onderwerpe van opsies te belê en risikobestuur in 'n formaat wat maklik is om te verstaan ​​en tot nadenke stem. Ek is 'n aktiewe handelaar van opsie krediet versprei op die SPX, NDX en RUT breëbasis voorraad indekse en die verkenners uitgestuur en QQQQ, DIA en IWM ETF indekse. My doel is om 'n baie veilige Yster Condor handel maandelikse voltooi. Ek bied 'n raadgewende diens aan intekenare wat wil opsie kredietspreidings handel en Yster Condor handel dryf met my. Ek is baie konserwatief en gee net in ambagte wat 'n baie hoë waarskynlikheid dat hulle winsgewend is. My doel is om dit maklik en veilig vir jou om jou rykdom te bou met behulp van die krag van krediet uitbrei opsies maak. Ek wil jou help om te verhoed dat die pynlike foute mees begin handelaars (en baie ervare handelaars) te maak. Jy verwerk net my ambagte 'n baie konsekwent maandelikse opbrengs wil verdien. Ek weet wanneer jy probeer my diens, you8217ll vind dit die mees eenvoudige en winsgewende manier om rykdom wat jy nog ooit ontdek bou. That8217s hoekom ek wil hê jy moet probeer om dit heeltemal gratis vir 60 dae. Net teken vir my diens en jy sal onmiddellik al my aktiewe ambagte ontvang. Jy kan begin belê dadelik, of net volg my ambagte op papier vir 60 dae. As jy nie daarvan oortuig hierdie Trading Strategie is die veiligste, maklikste manier om welvaart te bou, net vir my sê wat jy wil om te kanselleer, en jy is nie wees gelaai 'n sent. Terwyl ek jou wys hoe om konsekwent maandelikse wins te maak met opsies, ek leer jy ook iets meer belangrik. En dit is hoe om jou geld doeltreffend te bestuur, sodat wanneer 'n handelsmerk is op die spel, is jou verliese tot 'n absolute minimum beperk. Kontak my gerus en ek sal u voorbeelde van onlangse transaksies te stuur. Ek antwoord onmiddellik na al my e-pos as ek by my kantoor rekenaar of met behulp van my laptop. As ek weg van toegang tot die Internet Ek belowe om te antwoord binne 12 uur. My raadgewende diens is uniek in 3 maniere 1) Jy kan my diens probeer vir 60 dae. of 2 vol maande, voordat enige ledegeld betaal. Ek stel voor dat jy papier handel almal handel waarskuwings die ek e-pos en pos aan die lede bladsy tydens hierdie verhoor. Indien u enige vrae oor hoe om hierdie bedrywe te verwerk ek wil hê jy moet vir my 'n e-pos te stuur. Ek sal my bes doen om jou te help, insluitend die stuur van jou 'n flits film met klank instruksies illustreer die tipe handel of ambagte met bevraagteken. Klik hier om 'n flits film te speel. 2) En as jy voel jy 'n bietjie meer tyd nodig het om my diens net probeer stuur vir my 'n e-pos en ek sal jou verhoor uit te brei 'n bykomende 60 dae, of hoe lank dit neem. Ek wil elke nuwe intekenaar om te weet presies wat hulle doen voordat hulle begin handel krediet versprei en Yster Condors te lewe met hul eie fondse. 3) Ek vergoed al ledegeld as ek 'n verloorspan maand. Dit sal 'n rare verskynsel, want al my ambagte geïmplementeer met 'n baie streng risikobestuur strategieë. Voordele van my diens, Krediet Smeer Trading en Yster Condors My krediet transaksies het 'n 80-90 kans verval waardeloos wanneer gevul. Winste gerealiseer in bul, beer en sywaarts markte. 1 Yster Condor kredietspreiding Handel elke maand. 'N yster Condor handel bestaan ​​uit 2 kredietspreiding Trades op dieselfde indeks, 'n Bull Sit Krediet Smeer 'n beer Call Krediet te versprei. Soms sal ek beide verspreiding bestellings uit te voer op dieselfde tyd vir 'n indeks. Dit voltooi onmiddellik 'n Yster Condor handel. Ander kere wat ek sal óf die Plaas Bull of Bear Call kredietspreiding handel eerste uit te voer en dan volg 'n paar dae, of een week later, met die ander handel om 'n yster Condor voltooi. Elke naweek het ek sal e-pos en pos aan die lede Page 'n update oor al die oop ambagte en kommentaar op my handel planne vir die volgende week. Klik hier om te sien wat 'n werklike handel waarskuwing en orde kaartjie lyk. Klik hier om 'n onlangse Weekly Update wat per e-pos en gepos word aan die lede Page elke naweek sien. Die meerderheid van die tyd wat ons net ons handel te maak, versamel ons krediet en wag vir die volgende maand. Dit is nie 'n dag handel stelsel. Daar is geen rede om te monitor die mark en jou aktiewe ambagte heeldag voor die rekenaar skerm. Om die waarheid te sy regtig 'n baie vervelige handel stelsel. Papier handel is die beste manier om hierdie opsie strategie leer. Sy al vry met CBOEs virtuele handel stelsel en my 60 dae proef. In Februarie 2007 het ek begin die skep van Flash movie lêers vir nuwe intekenaars. Hierdie film lêers illustreer die stappe om te kies en te dien krediet verspreiding ambagte. Dit is die uiteindelike hulpmiddel wat ek hoop sal meer as voldoen aan die behoeftes van nuwe intekenare wat nog nooit verhandel opsie krediet versprei en Yster Condors. Die SPX, NDX en RUT indekse en verkenners uitgestuur en QQQQ en IWM ETF indekse is nie onderhewig aan dieselfde wilde swaaie as individuele aandele. Met 'n yster Condor ambagte kry jy dubbel die krediet, maar jy het net die een kant van die handel wat marge vereis. Jou handel kapitaal word slegs gebruik om vereistes marge ondersteun. Die meeste opsie makelaars toelaat dat jy jou handel kapitaal te belê en gebruik dit as kollateraal vir verspreiding handel. Op hierdie manier kan jy 2 keer terug met dieselfde kapitaal verdien. Oktober 2003 Die eerste 10 maande van 2013 het ons 2012 sukses verdien 3 maandelikse voortgegaan. Sien die blad Prestasie vir die maandelikse besonderhede. Die Doelwitte Verdien konsekwent kontantwinste maand na maand gemiddeld ten minste 3 (2-5) netto maandelikse opbrengs. Dit is 'n 36 geannualiseerde opbrengs. Verdien hierdie winste in bul en beermarkte. Bied die beste diens moontlik te maak. Maak elke intekenaar voel soos die enigste intekenaar. Help intekenaars te bereik die doel van finansiële vryheid. Opsie Trading Trading Options is maklik en verg baie min moeite en opvolg. Ek sal e-pos en pos op die lede bladsy updates op elke oop handel oor die hele hoewe tydperk. Lees asseblief die FAQ39s versigtig en kontak my gerus met enige vrae wat jy het oor handel krediet versprei en Yster Condors. Die bestuur van risiko vir die geheim van hierdie opsie handel strategie is die bestuur van risiko. Wanneer iemand ly 'n groot verlies, dan sal hulle nie die risiko korrek te bestuur. As jy risiko nie doeltreffend kan bestuur, dan kan jy nie hierdie of enige ander strategie effektief te handel. Indeks opsies wat in 1981, indeks opsies is opsies waarvan onderliggende is nie 'n enkele voorraad, maar 'n indeks wat bestaan ​​uit baie aandele. Indeks oproepe en wan toelaat dat beleggers blootstelling aan die hele mark of spesifieke segmente van die mark te kry met 'n enkele handel besluit en dikwels deur middel van 'n transaksie. Die verkryging van die dieselfde vlak van diversifikasie met behulp van individuele aandele of individuele aandele-opsies vereis talle transaksies en gevolglik stadiger besluitneming en hoër koste. Webwerf en adviesdiens ek begin hierdie webwerf en raadgewende diens na jare van handel krediet versprei op my eie rekeninge. Omdat ek nou 'n voltydse handelaar, sou ek betree dieselfde ambagte ongeag van hierdie webwerf. Maar na jare van my eie sukses, het ek besluit om te probeer om ander te help finansiële vryheid op hul eie te kry terwyl hulle hopelik opvoeding langs die pad. Daar is 'n aantal ander plekke wat skop uit ton van aanbevelings elke maand, maar nooit self eintlik betree die ambagte. Dis hoekom ek bied 'n gratis 60 dae proef en selfs post my track record vir jou om die verskil in my site te sien. ETF Opsie Trading My ETF adviesdiens ambagte Yster Condors op die Exchange Trades Fondse (ETF's) uitsluitlik. Ek beperk hierdie diens tot 100 intekenaars. Oor die jare het ek is gevra om maandelikse ambagte verdien 8 tot 10. Dit is moontlik met behulp van ETF39s indeksfondse verskaf, maar die nadeel is hierdie Yster Condors dra meer risiko en moet meer gereeld aangepas word. Indeks uitbrei opsies Trading kopieer 2006 All Rights ReservedETF Opsie Trades Oktober 2013 Tot dusver in 2013 al ons verspreiding ambagte verval verdien 6-8 maandelikse. Sien die blad Prestasie vir die maandelikse besonderhede. Die Doelwitte Verdien konsekwent kontantwinste maand na maand gemiddeld ten minste 8 netto maandelikse opbrengs. Dit is 'n baie gerespekteerde jaarlikse opbrengs. Verdien hierdie winste in bul en beermarkte. Bied die beste diens moontlik te maak. Maak elke intekenaar voel soos die enigste intekenaar. Help intekenaars te bereik die doel van finansiële vryheid. Opsie Trading Trading Options is maklik en verg baie min moeite en opvolg. Ek sal e-pos en pos op die lede bladsy updates op elke oop handel oor die hele hoewe tydperk. Lees asseblief die FAQ39s versigtig en kontak my gerus met enige vrae wat jy het oor handel krediet versprei en Yster Condors. Prestasie waarborg As my konserwatiewe opsie handel strategie het 'n verlore maand Ek sal al ledegeld ingesamel te vergoed. My doel is om my ambagte om altyd 'n positiewe netto kontant wins vir die maand bereik. Leer terwyl jy verdien Jy hoef nie die leer voordat jy verdien. Ek sal jou wys en demonstreer hoe om hierdie opsie strategie handel vir konsekwent wins maand na maand. Belangrik. Die intekenaarbasis is beperk tot net 100 lede Ek beperking van die aantal lede te danke aan die feit dat daar te veel intekenare probeer om dieselfde ambag terselfdertyd voer skep swaar wisselvalligheid in die opsie prys. Indeks uitbrei opsies Trading Ek het my eerste raadgewende diens in 2005. Hierdie diens ambagte Yster Condors op die breedgebaseerde indeks fondse. Ek beperk hierdie diens tot 200 intekenaars. My doel is om konsekwent kontantwinste maand verdien na maand gemiddeld ten minste 3 (2-5) netto maandelikse opbrengs. Dit is 'n 36 geannualiseerde opbrengs. Hierdie indeks Yster Condor ambagte is meer konserwatief en het 'n hoër waarskynlikheid van verval waardeloos as my ETF Yster Condor ambagte. Welkom by my website - ETF Opsie Trades Exchange-Traded Funds, of ETF, is indeksfondse wat handel net soos aandele op groot aandelebeurse. Al die groot voorraad indekse het ETF's wat gebaseer is op hulle, insluitend: beursindex Naam Belegging behulp ETF indeksfondse is net soos voorraad indeks te belê, wat downplays voorraad pluk ten gunste van die koop van die mark. Vir baie jare het ek is die handel 'n baie suksesvolle Yster Condor indeks opsies strategie met behulp van die SPX, NDX en RUT indekse wen 90 van my ambagte. Ek is nou die toepassing van hierdie dieselfde strategie om ook handel die ETF indekse - verkenners uitgestuur en QQQQ, DIA en IWM. My ETF Yster Condor ambagte verdien 8 per maand en konsekwent verval waardeloos by verstryking. My doel is om dit maklik en veilig vir jou om jou rykdom te bou met behulp van die krag van krediet uitbrei opsies en Yster Condors te maak. Ek wil jou help om te verhoed dat die pynlike foute mees begin handelaars (en baie ervare handelaars) te maak. Jy moet net my ambagte te voer om 'n baie bestendige maandelikse opbrengs en inkomste te verdien. Ek weet wanneer jy probeer my diens, sal jy vind dat dit die mees winsgewende manier om rykdom wat jy nog ooit ontdek bou. Dit is waarom ek wil hê jy moet probeer om dit heeltemal gratis vir 60 dae. Net teken vir my diens en jy sal onmiddellik al my aktiewe ambagte ontvang. Jy kan begin belê dadelik, of net volg my ambagte op papier vir 60 dae. As jy nie daarvan oortuig hierdie Trading Strategie is die veiligste, maklikste manier om welvaart te bou, net my vra om te kanselleer, en jy is nie wees gelaai 'n sent. Ek leer ook iets meer belangrik. En dit is hoe om jou risiko doeltreffend te bestuur, sodat wanneer 'n handelsmerk is in die moeilikheid, is jou verliese tot 'n absolute minimum beperk. ETF Opsie Trades bied die volgende aan sy intekenaars: 1 ETF Yster Condor ambagte per maand met 'n gedetailleerde instruksies oor hoe om die handel te betree. Bykomende ETF krediet verspreiding ambagte om voordeel te trek van 'n oplewing in die mark. Weeklikse updates van Open Trades gepos word op die bladsy Lede en ook per e-pos. Flash Movies dat die stappe te illustreer om te kies, orde, aan te pas en uitgang krediet verspreiding ambagte. A Lede Area daagliks en beskikbaar 24/7 om alle intekenaars opgedateer. Hierdie gebied sluit nuwe ambagte, weeklikse updates, leer tutoriale, flits films en nog baie meer Unlimited E-pos konsultasie. Ek waarborg 'n antwoord met 1 werkdag My raadgewende diens is uniek in 3 maniere 1) Jy kan my diens probeer vir 60 dae. of 2 vol maande, voordat enige ledegeld betaal. Ek stel voor dat jy papier handel almal handel waarskuwings die ek e-pos en post tydens hierdie verhoor. Indien u enige vrae oor hoe om hierdie bedrywe te verwerk ek wil hê jy moet vir my 'n e-pos te stuur. 2) As jy voel jy meer tyd om my diens probeer hoef net stuur vir my 'n e-pos en ek sal jou verhoor uit te brei 'n bykomende 60 dae, of hoe lank dit neem. Ek wil elke nuwe intekenaar om te weet presies wat hulle doen voordat hulle begin handel krediet versprei en Yster Condors te lewe met hul eie fondse. 3) Ek vergoed al ledegeld as ek 'n verloorspan maand. Dit sal 'n rare verskynsel, want al my ambagte geïmplementeer met 'n baie streng risikobestuur strategieë. ETFOptionTrades kopieer 2007SteadyOptions is 'opsies handel forum waar jy oplossings van bo opsies handelaars kan kry. Probeer dit gratis Weve al is daar ondersoek opsies strategieë en nie in staat is om die antwoorde te vind is op soek na. SteadyOptions het jou oplossing. Kry slimmer en meer opgevoed oor die nuanses en risiko van die saak uit ander soos jy. Help professionele handelaars sien hul blindekolle. Toegang tot hulpbronne en 'n hulpbron om ander handelaars. Kry vinnige antwoorde van die SteadyOptions span. As Trading opsies was maklik wouldnt jy hier wees 5 jaar van bestendige winste Trading Style Drie unieke opsies strategieë te produseer bestendige en konsekwente opbrengste in enige mark Ultimate Options handel ervaring Die eienaar, Kim Klaiman, moet een van die mees kundige mense in die veld wees, maar hy bestuur om nederig te bly. Sy persoonlike integriteit is voor die hand liggend en speel 'n groot rol in die waarde van hierdie diens. Een van die enigste mense wat ek gevind op die net wat eintlik regtig ambagte. Die vul is werklike vul, die ambagte is werklike ambagte, nie net teorieë soos die meeste dienste. Kim is uiters kundige. Oor die afgelope 12 maande, het my begrip van opsies handel, Grieke, intrinsieke / ekstrinsieke waarde, geïmpliseer wisselvalligheid ens geweldig toegeneem, danksy so en Kim. Elke handel bespreek, en gedokumenteer. Ek het baie meer van SO as elders geleer gebeurtenis gedrewe ambagte soos verdienste aan weerskante. Die opvoedkundige waarde van so ver swaarder weeg as die prys van toelating. Daar is baie slim mense in die gemeenskap. Ive het met SO sedert die begin. Sy verantwoordelik vir my handel sukses. Dit was regtig 'n lewensveranderende besluit. Sonder wel, sou ek nooit geleer het wat Ive geleer en ek gee dit krediet in die handelaar Ive geword. Een van die dinge wat Kim onderskei van ander is dat elkeen van die ambagte is 'n werklikheid nie hipotetiese. So sy suksesvolle handel word jou suksesvolle handel want daar is geen rede waarom jy kan nie ooreenstem met sy ambagte. In drie maande, het ek gevind dat dit die beste belegging diens wat mense oor hoe om opsie handel te doen opvoed. Kim (die eienaar en redakteur) is baie goed ingelig oor die verskillende opsies handel strategieë. Die handel metodes is duidelik, volledig en goed verduidelik vir alle vaardigheidsvlakke. Komende ambagte bespreek en ontleed, optimale inskrywings en uitgange word bepaal. Uitgevoer ambagte gemonitor en ontleed. Opsies is instrumente wat ideaal vir handelaars wat verkies om handel te dryf met 'n beperkte risiko, maar wil die luukse van onbeperkte winste geniet is. Alhoewel hierdie vooruitsig lyk onwerklik met die eerste oogopslag, moenie opsies wat jy inderdaad voorsien dat luukse al dinge Arent so reguit met hierdie instrument. Deur Kim: Gister, 12:43 Die CBOE Volatiliteit Index (VIX-indeks) is 'n belangrike maatstaf van markverwagtinge van naby-termyn wisselvalligheid oorgedra deur SampP 500 voorraad indeks opsie pryse. Deur baie beskou 'n vrees-indeks, die VIX verteenwoordig een maatstaf van die markte verwagting van aandelemark wisselvalligheid oor die volgende tydperk van 30 dae. Deur Kim, Woensdag om 14:05 Hierdie artikel bevat 'n woordelys van baie belangrike terme wat gebruik word deur opsie handelaars. Ek glo niemand moet opsies handel voordat leer ten minste die mees basiese terme wat gebruik word in die handel opsies. Hier is die eerste, handel later is die mantra Ek is weer en weer gebruik van, en dit nooit oud word. Deur MarkWolfinger, Dinsdag om 23:59 'n vlinder verspreiding is 'n strategie wat is 'n kombinasie van 'n bul verspreiding en 'n beer verspreiding. Dit is 'n beperkte wins, beperkte risiko opsies strategie. Daar is 3 treffende pryse wat betrokke is by 'n skoenlapper verspreiding en dit kan gebou word met behulp van oproepe of sit, wat feitlik ekwivalent is as die gebruik van dieselfde stakings en verval. Deur Kim, Maandag by 20:00 Die Amerikaanse Commodity Futures Trading Commission (CFTC) 'n siviele handhawing anti-bedrog optrede laai Joseph Dufresne (aka Joseph James) en Megan Renkow (aka Megan James), en hul maatskappy, Verenigde Besigheid Versiening geliasseer , (UBS), wat sake doen as SchoolofTrade (skielik), met bedrog bemarking Commodity Futures handel strategieë en stelsels. Deur Kim, Sondag om 21:56 Options Trading baie opwindend en lonend kan wees. Maar jy moet nie handel opsies voordat leer ten minste 'n paar basiese feite oor opsies. Opsies is baie anders as aandele. Hierdie artikel bied 10 baie basiese feite oor opsies wat elke opsies handelaar moet weet. Dont begin handel van julle nie verstaan ​​nie. Deur Kim, Sondag om 19:39 Wanneer die aanneming van 'n yster Condor strategie, is daar verskeie besluite te maak: Kies die onderliggende aandeel of indeks, Kies 'n verval maand, Kies staking pryse, Besluit hoeveel kontant wat jy wil in te samel by die opening van die posisie Deur MarkWolfinger, Sondag (dit sal jou maksimum wins vir die handel wees) by 04:16 Een van die mees vermaaklike tipes belegger te voorskyn kom as gevolg van die Feds 7-jaar-lange poging om sentraal beplan die mark, is die berugte 17-jarige hedge fund bestuurder, wat terwyl dit nie eintlik handel vir 'n gebrek aan kontant en, natuurlik, die afstandbeheer idee wat om te doen, was gelukkig om ander van sy papier ambagte te adviseer oor Twitter of via nuusbriewe, en versamel 'n gelde vir sodanige dienste. Deur Kim, Sondag om 03:36 Lees soveel as wat ons kan oor handel altyd help ons om te verbeter en 'n beter handelaars. Im bly om 'n paar van die beste handel artikels, podcasts en video's van 'n paar van my gunsteling handelaars, bloggers en opvoeders te deel. As jy oor 'n interessante artikel het deel dit asseblief in die kommentaar afdeling. Deur Kim, 1 Oktober Trading is 'n moeilike onderneming. Dit neem ervaring en 'n gesonde proses om jou te help verstaan ​​wanneer om te kry in 'n bedryf. En toe om uit 'n bedryf te kry. Maar miskien selfs meer belangrik is die geestelike dissipline wat dit neem om jou ervaring (derm) en proses te volg. Hier is 'n paar groot insigte uit Steve Burns. Deur Kim 29 September

No comments:

Post a Comment