Tuesday 3 October 2017

Ons Emission Trading System


Wat die VSA kan leer uit Canadas koolstofbelasting ambisieuse plan Vroeër hierdie week, Kanadese premier Justin Trudeau laat val 'n donderslag: Hel benodig elke provinsie om óf 'n koolstofbelasting te neem of te ontwikkel 'n koolstof handel stelsel teen 2018 besoedelingstowwe op daardie provinsies wat dit nie sou word getref deur 'n geleidelik toenemende federale belasting begin daardie jaar. Die ideaparticularly die provinsiale option-- kan 'n interessante model vir die VSA Sommige van die mees digbevolkte Kanadese provinsies het reeds na pryse randstene op koolstof verskuif bewys. British Columbia het 'n koolstofbelasting opgelê. en Ontario en Quebec is die ontwikkeling van cap-en-handel stelsels, waar die regering versprei uitstoot permitte om maatskappye wat hulle dan kan gebruik of te verkoop aan mekaar. Trudeau sou toelaat dat die provinsies wat koolstof belasting te vestig om die inkomste, 'n groot finansiële aansporing te hou. Tog, het sy plan reeds gegenereer enorme omstredenheid. Premiers van Saskatchewan asook die Maritieme provinsies van Nova Scotia en Newfoundland en Labrador onmiddellik teengestaan ​​die plan. alhoewel om verskillende redes. Newfoundland en Labrador onlangs verdubbel sy gas belasting en kan probeer om die federale regering te oortuig om te behandel wat heffing as 'n koolstofbelasting. Nova Scotia sê dit reeds aan nasionale standaarde vir verlagings in koolstofvrystellings. Terwyl dit teen 'n koolstofbelasting kan dit 'n pet-en-handel stelsel te oorweeg. Saskatchewan is 'n groot energie produsent met 'n konserwatiewe anti-belasting regering. Trudeau het sy skuif as Kanada dink na oor hoe dit sal voldoen aan die internasionale uitstoot grense verlede jaar in Parys het ingestem om. Die Europese parlement gestem het om dit in ooreenstemming vandeesweek bekragtig en dit sal na verwagting binnekort in werking tree. Maar die ondertekening van 'n ooreenkoms en die neem van die stappe wat nodig is om werklik emissies te verminder is baie anders. Die Amerikaanse rug die verdrag, maar bly diep verdeeld oor hoe om dit te implementeer. Kan 'n plan soos Trudeaus gryp suid van die grens Die belastingbeleid Centers Adele Morris hasargued vir die feit dat state buigsaamheid in die vergadering van emissie standaarde. In so 'n model, kan 'n toestand regulatoriese beperkings met 'n belasting of pet en handel stelsel te vervang. Koolstof pryse reëls aantreklik vir beide konserwatiewe en progressiewes kan wees. Die meeste ekonome glo dat die verhoging van pryse op koolstof, hetsy deur middel van belasting of 'n pet-en-handel stelsel, is meer doeltreffend as verordeningDe basiese stelsel wat tans gebruik word deur die Obama-administrasie om kragstasie uitstoot te beperk. Inkomste uit 'n koolstofbelasting kan ook nuttig wees. Dit kan koop af korporatiewe belastingkoerse. help om die tekort, baat lae-inkomste huishoudings, of fonds indiensopleiding of ander ondersteuning vir werkers verplaas deur 'n krimpende mark vir steenkool. Vir almal wat kan die VSA neem die Trudeau model Waarskynlik nie gou. GOP presidensiële kandidaat Donald Trump het gesê klimaatsverandering is 'n Chinese hoax. Demokratiese Hillary Clinton sê sy rug die ooreenkomste Parys, maar het net beskeie maatreëls om dit te implementeer voorgestel. Hoewel haar Demokratiese primêre mededinger Bernie Sanders onderskryf 'n volskaalse koolstofbelasting, Clinton het geweier nie. En twee party opposisie om energie belastings van enige aard is so sterk op Capitol Hill wat net hierdie week, die nuwe hoof van die Amerikaanse Trucking Vereniging het Politico (firewall) wat hes laat vaar pogings om steun te werf vir 'n verhoging in die gas belasting te help finansier nuwe paaie. Tog, sal beleidmakers die Kanadese eksperiment fyn dop te hou. En as dit succeedsas die vC belasting blykbaar doingdont word verbaas wees as 'n koolstofbelasting kry 'n tweede kyk in die VSA Hierdie artikel verskyn eerste in TaxVox. Die Christian Science Monitor het 'n diverse groep van die beste-ekonomie verwante bloggers vergader daar buite. Ons gas bloggers is nie in diens of gerig word deur die Monitor en die menings wat is die bloggers eie, soos verantwoordelikheid vir die inhoud van hul blogs. Om ons te kontak oor 'n blogger, kliek hier. Toe te voeg of te sien 'n kommentaar op 'n gas blog, gaan asseblief na die bloggers eie webwerf deur te kliek op taxvox. taxpolicycenter. org. Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU-stelsel emissiehandel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid te bestry klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings kostedoeltreffend. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. EMISSIONS TRADING Hoekom emissiehandel n emissiehandel stelsel (ETS) is 'n kragtige instrument ter besturende kweekhuisgasvrystellings (GHG). Cap en handel moedig operasionele uitnemendheid en bied 'n aansporing en die pad vir die ontplooiing van nuwe en bestaande tegnologie. As 'n politieke instrument, emissiehandel is verkieslik om belasting, onbuigsaam opdrag-en-beheer regulering, en die belastingbetaler befonds ondersteuning omdat programme: Dit is die mees ekonomies doeltreffende wyse van die bereiking van 'n bepaalde uitstoot vermindering cap of teiken Dit is spesifiek ontwerp om te red die omgewing objektiewe Dit lewer 'n duidelike pryssein waarteen hulle kan meet vermindering beleggings Trading is nie die enigste beleidsinstrument dat regerings moet gebruik, maar versuim om 'n belangrike rol om handel sal onnodige koste te lê en te skep beleid verwarring te gee. Trading reageer op die sentrale doel van klimaatsverandering beleid van doeltreffend regie kapitaal binne markte teenoor lae-tot-nul koolstofvrystellings beleggings. Om hierdie doel te bereik, 'n mark uitstoot vereis: Skaarsheid van emissierechten ten einde die prysseine vir lae-koolstof langtermynbeleggings duidelikheid en voorspelbaarheid van reëls, doelwitte en die regulerende stelsels lei markte uitstoot wêreldwyd Voldoende tydperke nakoming, sodat maatskappye te skep 'n make struktuur of koop benadering tot hul uitstoot vermindering met verloop van tyd kostebeperkings bepalings, sodat doeltreffendheid in die ontdekking van die laagste-koste oplossings waar hulle ook al is te vinde-Offset gebaseer meganismes bied die geleentheid vir lande of sektore wat nog nie 'n toelae te stel gebaseerde benadering om deel te neem in die mark lang termyn die markte uitstoot moet volwasse en groei, te ontwikkel en te verskaf wye GHG dekking: Dit sal lei tot 'n globale prys vir koolstof en 'n handel stelsel as bestaan ​​in valuta, kommoditeit en skuldmarkte. Om te verseker dat koolstof oor die korrekte skakels in al hierdie markte sal benodig: Geharmoniseerd maatstawwe, ambisies, reëls, monitering en toepassing in 'n verskeidenheid van benaderings Strukture en regulasies om verskillende benaderings en stelsels, regstreeks of by wisselkoerse of mark instrumente Wêreldwyd geneutraliseer skakel meganismes wat gebaseer is op verifieerbare emissiereductie projekte en standaarde nou en in die langer termyn koolstof pryse die deur oopmaak om 'n nuwe stel van die belegging en finansiering geleenthede. Hierdie geleenthede kan die statistieke en metodes vir GHG vermindering skakel met groter kapitaalmarkte vloei gemik op die finansiering van 'n lae-tot-nul koolstof beleggings regoor die world. Report: Die EU emissiehandel stelsel lande regoor die wêreld te verken en te implementeer emissiehandel stelsels te pak klimaatsverandering, kan hulle belangrike lesse te leer uit die wêreld se eerste en grootste so 'n stelsel: Europa se. Die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) plaas beperkings op koolstofdioksied emissies van meer as 11,000 kragstasies en industriële plante, sowel as operateurs vliegtuie, in meer as 30 deelnemende lande. Dit beslaan ongeveer 45 van die EU onderling totale kweekhuisgasvrystellings. Sedert die aanvang in 2005, het die EU ETS n aansienlike vermindering in die vrystelling van kweekhuisgasse gedryf selfs in tye van groei in Europe8217s bruto binnelandse produk, het gelei tot innovasie in 'n lae-koolstof prosesse, en bereik hierdie resultate aan net 'n fraksie van voorspelde koste, met geen negatiewe uitwerking op Europa se algehele ekonomie. Besprekings sal voortgaan in Europa op voorstelle aan die EU perke ETS besoedeling toeneem verder nie net om emissiereducties versterk, maar ook om ekonomiese groei te stimuleer. Die Environmental Defense Fund (EDF) verslag, die EU emissiehandel stelsel: Resultate en lesse geleer. oorsig van die prestasie van die EU ETS vanaf 2005, en fokus op drie sentrale vrae: Is die EU ETS vermindering van kweekhuisgasvrystellings in Europa die EU ETS doeltreffend om sy doelwitte te bereik, gegewe media aandag aan oor-toekenning van toelaes, prysvolatiliteit, meevaller winste, en die integriteit van die internasionale koolstof offsets het die ETS aangespreek sy sekuriteit probleme, en het hierdie kwesbaarhede invloed op die stelsels emissiereducties Laai die verslag resultate en aanbevelings op grond van ons ontleding van die EU emissiehandel stelsel, EDF het ses groot lesse geïdentifiseer uit die EU ETS en ontwikkelde beleidsaanbevelings te sterk emissiehandel stelsels in lande, streke te versterk of te vestig en state in die wêreld. Die resultaat: Beduidende emissiereducties teen 'n minimale koste. Aanbeveling: Emulate die suksesvolle ontwerp van en verbeterings aan die EU ETS, insluitend sy fokus op die omgewingsintegriteit en afdwingbaarheid van die uitstoot cap, die bewese effektiwiteit van cap-en-handel loslaat in die stimulering van 'n lae-koolstof innovasie. Aanbeveling: Stimuleer langtermynbeleggings emissiereductie deur die handhawing van 'n voorspelbaar dalende, afdwingbaar, wetenskap-gebaseerde pet op koolstof. Die resultaat: Verhoogde beleggings in die vermindering van die uitstoot. Hoewel veel toekenning van toelaes en 'n skerp daling in die pryse tydens die programme loodsfase plaasgevind het in 2005-2007, die beleid stabiliteit geskep deur langer termyn doelwitte daarna gelei tot duursame beleggings in die vermindering van die uitstoot en die implementering van 'n lae koolstof strategieë. Aanbeveling: uitstoot Base pette en gevolglike vermindering toekennings op gemeet en geverifieer historiese uitstoot, eerder as om op geskatte of geprojekteerde uitstoot. Aanbeveling: 'n voorspelbare langtermyn beleidsomgewing wat bankwese van toelaes tussen handel periodes laat. Die resultaat: meevaller winste. Meevaller winste plaasgevind in sommige lidlande maar vermy kan word met behulp van 'n verskeidenheid van beleid gereedskap. Aanbeveling: Vestig toepaslike regulatoriese toesig van die openbare sektor, en veil sommige of al toelaes. Die resultaat: 'n verbetering in die bestuur van geneutraliseer programme. Hervormings het die elemente van die EU ETS wat toelaat dat emitters om krediete verdien uit projekte vermindering van die uitstoot in ontwikkelende lande (neutraliseer) tender verbeter, maar verdere hervormings sou nuttig wees. Aanbeveling: Maak seker geneutraliseer programme streng monitering en rekeningkundige metodes te verduidelik dat emissiereducties is addisionele (dws onder 'n geloofwaardige basislyn) Aanbeveling: Aanvaar hervormings wat toelaat dat internasionale geneutraliseer krediete net uit jurisdiksies wat 'n gedeelte van hulle uitstoot het opgehoopte, of net van minstens - developed lande. Aanbeveling: As 'n skakel na ander handel nasies uitstoot programme, doen dit voorkeur met nasies wat pette of beperkings op groot afgee sektore te neem. Die resultaat: verlaagde bedrog en diefstal. Die EU ETS het aansienlike vordering gemaak in die voorkoming van 'n herhaling van die belasting bedrog en diefstal van toelaes wat plaasgevind het tydens die program8217s vroeë jare. Aanbeveling: Vestig effektiewe bestuur en regulerende liggame, asook voorkomende elektroniese sekerheid stelsels, aan te pas by veranderende kuber aanvalle en ander bedreigings sekuriteit mark. Die resultaat: Meer beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Maatskappye en entrepreneurs het gereageer op die ETS en sy aanvullende beleid met 'n wye verskeidenheid van winsgewende beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Aanbeveling: Instituut 'n ambisieuse pet-en-handel stelsel om sake aan te moedig om kreatief te dink oor die vermindering van kweekhuisgasvrystellings. What8217s volgende Soos die eerste grootskaalse CO 2 pet-en-handel stelsel, die EU ETS bied 'n unieke geleentheid vir ander streke en nasies, lande, en selfs plaaslike jurisdiksies oorweeg koolstof-handel stelsels om te leer uit sy ervaring en voortbou op sy success. See hoe Kalifornië kan baat vind by hierdie lessonsParties met verpligtinge onder die Kyoto-protokol (aanhangsel B partye) het teikens vir die beperking van of die vermindering van die uitstoot aanvaar. Hierdie teikens is uitgedruk as vlakke van toegelaat uitstoot, of ldquoassigned bedrae, rdquo oor die 2008-2012 verbintenis tydperk. Die toegelaat uitstoot is verdeel in ldquoassigned bedrag unitsrdquo (aau's). Emissiehandel, soos uiteengesit in artikel 17 van die Kyoto-protokol stel, kan lande wat emissie eenhede moet spaar - uitstoot toegelaat hulle maar nie gebruik word nie - hierdie oortollige kapasiteit om lande wat oor hul teikens te verkoop. Dus, 'n nuwe kommoditeit is gemaak in die vorm van emissiereducties of verskuiwings. Sedert koolstofdioksied is die skoolhoof kweekhuisgasse, mense praat net van die handel in koolstof. Koolstof is nou opgespoor en verhandel soos enige ander kommoditeit. Dit staan ​​bekend as die koolstof-mark. Ander handel eenhede in die koolstofmark Ten einde die kommer dat partye eenhede kan oversell, en daarna nie in staat is om hul eie uitstoot teikens te bereik aan te spreek, elke party vereis om 'n reserwe van ERUs, offisiere, aau's en / of rmu's in stand te hou in sy nasionale register. Hierdie reservaat, wat bekend staan ​​as die verbintenis tydperk reservaat, moet nie laer as 90 persent van die party se opgedra bedrag of 100 persent van vyf keer sy mees onlangs hersien inventaris, wat ook al die laagste verhouding tot plaaslike en streeks emissiehandel Emissiehandel skemas is kan word gevestig as klimaat-beleid instrumente op nasionale vlak en die plaaslike vlak. Onder sulke skemas, regerings ingestel uitstoot verpligtinge wat bereik moet word deur die deelnemende entiteite. Die Europese Unie emissiehandel is die grootste in werking is. Besluit 11 / CMP.1 op modaliteite, reëls en riglyne vir emissiehandel grond van artikel 17 van die Kyoto-protokol meer gtgt besluit 13 / CMP.1 op modaliteite vir die boekhouding van opgedra bedrae op grond van artikel 7.4 van die Kyoto-protokol meer gtgt

No comments:

Post a Comment